Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 5 dec 2011 Pära

    Vilka har tänkt sig åka ut till Wä imorgon & köra lite "extra" träning? Blir det för få åker jag till Lund & kollar när IFK krossar Lugi.
    Svar innan 17.00 tisdag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2011 Årets överaskning

    Venestad utnämnda till årets överaskning av Peter Lindgren

    http://www.fotbollikristianstad.se/news_show_vi-gjorde-en-bra-sasong-utifran-vara-forutsattningar.html?id=12627085

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2011 Fotbollssektionen

    Vi ska försöka presentera minst 6 nyförvärv under kvällen. Sedan presenterar vi ytterligare 6 senare under veckan

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 dec 2011 Kristian

    16 man på träningen och en sjuk Jocke Forsell vid sidan om. Nu börjar det likna något!

    Vi har fyra träningar kvar innan Alliansen och "jullovet". Försök ta er till dessa träningarna så att vi kan få lite fart och tempo på spelet. Idag såg det stundtals riktigt bra ut.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 dec 2011 Figge

    Hakke har varit i farten: http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/article1584390/Buss-korde-vidare-efter-krock.html

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 dec 2011 Jocke Pettersson

    Lycka till Kristian, ja du me då Pära :) Lycka till hela Venestad!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2011 Figge

    Bra val Tefic du kommer aldrig ångra dig :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2011 hehehe

    WoW=World of Warcraft?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 dec 2011 västraryd

    Jag säger bara: Wow vilket nyförvärv ni har lyckats fånga. Vi kommer väl alla ihåg himmamatchen mot Nävlinge och vi hade en säker ledning med 2-0. Då vakande en kille i Nävlinge till ,Tefic Agusi var namnet och han kvitterade matchen helt på egen hand. Om jag inte minns alldeles galet så utnämde jag honom i Tommy tänker till matchens lirare. Samtidigt vill jag också önska Håkan lycka till i nya klubben och Vinnö till en utmärkt ny tränare.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2011 Stoffe Åstedt

    Riktigt bra svar där busen :) sånt gillar vi!!!

    Rapportera

    Rapportera