Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 19 feb 2012 Kristian

    Idag märktes det att fler har börjat träna. Mycket bättre fart och tuffare närkamper.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2012 JP

    Det riktigt roligt idag på träningen, mycket folk o bra tempo=)

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2012 JP

    skeptisk: skit i mig o jocke. kom ner o träna ändå så blir vi fler på träningen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2012 Uffe Bosse Jönsson

    Någon som har vägarna förbi Hedentorp till träningen ikväll? Messa gärna då på 0733 54 55 61. Tack på förhud

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb 2012 Kristian

    Skeptisk: Bra så, då vet vi att du inte kommer och tränar. Nästa gång kan du väl skriva ditt namn så vi inte gör misstaget och sms:ar dig om träningar i fortsättningen...

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 feb 2012 Skeptisk

    Dessutom har aldrig uppviglare Jocke slagit en tunnel, förutom på sig själv, eller möjligtvis på Taxi.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 feb 2012 Skeptisk

    Kommer killen på bilden på hemsidan kommer inte jag och tränar, vill inte spela med fjollor som killen på bilden och med fjollor som uppviglar Jocke....

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 feb 2012 Kristian

    Silver: Det inlägget var för enkelt att kommentera så du får en ny chans:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 feb 2012 Silver

    Kommer inte! Leker byggare Bob därhemma!

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 feb 2012 Kristian

    Låter bra Jocke. Sånt gillar vi:)

    Rapportera

    Rapportera