Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS F 12/13 Handboll

Följ

F 12/13 Handboll

Följ oss för uppdateringar
Följ
Vintrosa IS
Handboll
F 12/13 Handboll

Haninge beachcup

Andreas Tapper Tränare
25 kommentarer
  • 1 jun Nina Donnerman

    Jag och Madde samåker. Vi har plats för Ella, Maja och 1st till.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Joakim Månstierna

    Tuva åker med oss och vi är kvar till söndagen

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Andreas Tapper

    Jag har plats för Hilma + 2 till dit. Men jag ska stanna kvar till söndag, så Hilma behöver åka med nån hem.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Andreas Tapper

    Spelschemat är omgjort. Mer komprimerat, men första match är 30 min tidigare än det jag skrev först, så lite tidigare samling. Tiderna ovan är uppdaterade.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Christer Andersson

    Lorena har bokat sista platsen hos Nina och Madde så ni andra vet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Ann-Sofie Jagelind

    Vi möter upp i Haninge med Molly

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Anna Israelsson

    Jag kör från Örebro; Alva, Klara och Alicia, det finns en plats kvar. Vi utgår från Adolfsberg klockan 06:00, men uppskattar hämtning i Glanshammar på kvällen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Lisa Härdne

    Kan Salome åka med er Örebrogänget?

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Anna Israelsson

    Absolut, det går bra Lisa!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Camilla Helldén

    Ellen åker med oss men vi stannar kvar i Stockholm lördag kväll så vi kan inte köra någon hem. Dit om det behövs.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Michel Dahlgren

    Jag har plats för 5 st spelare i min bil.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Savin Ghorghi

    Lia åker gärna med dig

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Michel Dahlgren

    Melissa, Lia, Linnea. Åker med mig

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Roseanna Larsson

    Då kommer alla med dit väl? Om Minna,Stina,Elsa åker med Andreas, Camilla o Micha.
    Micha har du plats för 5spelare inkl Melissa hem? Eller Melissa +5? Per kan komma o hämta ,men funderar på om Malte får plats att åka med eller inte..Så vi kan nog lösa hemfärd för 3-4 spelare.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Lisa Carlsson

    Elsa har bestämt sig för att stå över denna cup, så hon behöver ingen plats!

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Roseanna Larsson

    Ok men då får väl alla plats hem oxå även om Malte behöver åka med och hämta? Minna åker gärna med Hilma dit så kan hon gå ut till vägen o bli upplockad på morgonen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun Michel Dahlgren

    Jag har plats för Melissa + 5 spelare ToR

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Johan Lord

    Stina möter upp i Haninge!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Roseanna Larsson

    Jaha. Kör ni hem stina själva då eller ?För isåfall behäver ju inte vi krångla med skjuts och barnvakt och låna bil!

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Roseanna Larsson

    O har ni då plats för en till spelare hem isf skulle det stå oxå För isf behövr vi inte krångla...?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Emma Lord

    Förlåt om det var otydligt men Stina åker med oss dit och hem. Vi har inte haft klart förrän nu om vi kunde åka med eller inte. Om det behövs kan vi nog ta med oss en till hem

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jun Michel Dahlgren

    Så om jag förstår rätt så är de bara Melissa , Lia, Linnea som åker med mig på lördag morgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Andreas Tapper

    Toppen alla ni som ställer upp och kör!
    Summerar hur vi åker dit:

    Nina, Madde, Ella, Maja, Lorena
    Andreas, Hilma, Minna
    Anna, Alva, Klara, Alicia, Salome
    Micha, Melissa, Lia, Linnea
    Molly, Tuva, Stina och Ellen åker själva

    Samma hem förutom att Hilma och Minna då åker med Micha. Blir det trångt kan en av dem åka med fam Lord.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Michel Dahlgren

    Toppen!!! Får hoppas att SMHI har fel angående väderprognosen på lördag.
    Rosanna och Per har varit snäll och lånat ut deras pop-up tält som vi tar med på lördag så att de kommer finnas lite skydd för vädret om det behövs.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jun Andreas Tapper

    Superbra 👍

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in