Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS F 12/13 Handboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vintrosa IS F 12/13 Handboll.
F 12/13 Handboll
Följ oss för uppdateringar
På lördag är det dags för säsongens första beachcup!
Samling ICA Vintrosa 05:50. Örebroarna kan ju med fördela samåka från Örebro direkt.
Skriv i kommentarerna vilka som kan köra och hur många platser. Skriv även om ni åker själva och bara tar ert barn så vi har koll. Vi är 17 spelare som ska med (inkl. Alicia och Tuva som är skadade och inte spelar).
Ledare som åker med är Andreas, Madde och Nina.
VIS blå
Hilma, Klara, Lia, Melissa, Minna, Molly, Salome
09:30 Haninge blå
10:30 Haninge vit
11:30 Tumba blå
12:30 Skuru 2
VIS röd
Alva, Ella, Ellen, Elsa, Linnea, Lorena, Maja, Stina
10:00 Tumba vit
11:00 Haninge 1
12:00 Haninge rosa
13:00 Skuru 1
Sen slutspel.
Det blir tätt med matcher så bra att ha med mat man kan äta lite av i omgångar.
Jag och Madde samåker. Vi har plats för Ella, Maja och 1st till.
RapporteraRapportera
Tuva åker med oss och vi är kvar till söndagen
RapporteraRapportera
Jag har plats för Hilma + 2 till dit. Men jag ska stanna kvar till söndag, så Hilma behöver åka med nån hem.
RapporteraRapportera
Spelschemat är omgjort. Mer komprimerat, men första match är 30 min tidigare än det jag skrev först, så lite tidigare samling. Tiderna ovan är uppdaterade.
RapporteraRapportera
Lorena har bokat sista platsen hos Nina och Madde så ni andra vet.
RapporteraRapportera
Vi möter upp i Haninge med Molly
RapporteraRapportera
Jag kör från Örebro; Alva, Klara och Alicia, det finns en plats kvar. Vi utgår från Adolfsberg klockan 06:00, men uppskattar hämtning i Glanshammar på kvällen.
RapporteraRapportera
Kan Salome åka med er Örebrogänget?
RapporteraRapportera
Absolut, det går bra Lisa!
RapporteraRapportera
Ellen åker med oss men vi stannar kvar i Stockholm lördag kväll så vi kan inte köra någon hem. Dit om det behövs.
RapporteraRapportera
Jag har plats för 5 st spelare i min bil.
RapporteraRapportera
Lia åker gärna med dig
RapporteraRapportera
Melissa, Lia, Linnea. Åker med mig
RapporteraRapportera
Då kommer alla med dit väl? Om Minna,Stina,Elsa åker med Andreas, Camilla o Micha.
RapporteraMicha har du plats för 5spelare inkl Melissa hem? Eller Melissa +5? Per kan komma o hämta ,men funderar på om Malte får plats att åka med eller inte..Så vi kan nog lösa hemfärd för 3-4 spelare.
Rapportera
Elsa har bestämt sig för att stå över denna cup, så hon behöver ingen plats!
RapporteraRapportera
Ok men då får väl alla plats hem oxå även om Malte behöver åka med och hämta? Minna åker gärna med Hilma dit så kan hon gå ut till vägen o bli upplockad på morgonen.
RapporteraRapportera
Jag har plats för Melissa + 5 spelare ToR
RapporteraRapportera
Stina möter upp i Haninge!
RapporteraRapportera
Jaha. Kör ni hem stina själva då eller ?För isåfall behäver ju inte vi krångla med skjuts och barnvakt och låna bil!
RapporteraRapportera
O har ni då plats för en till spelare hem isf skulle det stå oxå För isf behövr vi inte krångla...?
RapporteraRapportera
Förlåt om det var otydligt men Stina åker med oss dit och hem. Vi har inte haft klart förrän nu om vi kunde åka med eller inte. Om det behövs kan vi nog ta med oss en till hem
RapporteraRapportera
Så om jag förstår rätt så är de bara Melissa , Lia, Linnea som åker med mig på lördag morgon
RapporteraRapportera
Toppen alla ni som ställer upp och kör!
RapporteraSummerar hur vi åker dit:
Nina, Madde, Ella, Maja, Lorena
Andreas, Hilma, Minna
Anna, Alva, Klara, Alicia, Salome
Micha, Melissa, Lia, Linnea
Molly, Tuva, Stina och Ellen åker själva
Samma hem förutom att Hilma och Minna då åker med Micha. Blir det trångt kan en av dem åka med fam Lord.
Rapportera
Toppen!!! Får hoppas att SMHI har fel angående väderprognosen på lördag.
RapporteraRosanna och Per har varit snäll och lånat ut deras pop-up tält som vi tar med på lördag så att de kommer finnas lite skydd för vädret om det behövs.
Rapportera
Superbra 👍
RapporteraRapportera