Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Västerås IK Ungdom Team 16 (U 11)

Följ

Team 16 (U 11)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Västerås IK Ungdom
Ishockey
Team 16 (U 11)

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 6 dagar sedan Jesper Carstinge

    Tack detsamma Geir! Du var en trevlig prick att tjata med på läktaren i Skultuna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Geir Larsson

    Tack för oss!
    Mio har fått en plats i Team 15 och han börjar där till hösten. Vi vill tacka för oss, för en fantastisk fin gemenskap mellan barn, ledare och föräldrar. Vi har känt oss välkomna i Team 16 från första stund och Mio har stormtrivts med er ledare och sina lagkamrater. Han kommer att sakna er.

    Den anda ni har i laget är imponerande och föredömlig på alla sätt, jag tänker att det är så här det är menat att vara.
    Hatten av, fortsätt med ert fina engagemang och bra jobbat! Lycka till framåt.

    Vi önskar er alla en härlig sommar och en fin midsommar!

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Christoffer Eriksson

    David summerade det riktigt bra, tack och grymt jobbat!

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Adam Rasmus

    Instämmer med David Movitz, riktigt bra jobbat allihopa! En kanondag som skapar minnen och lagkänsla för vårat gäng! Hejja oss!

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr David Movitz

    Stort tack till alla som bidrog till en fantastisk avslutningscup i ishockey idag!

    Fem matcher, massor av kämpaglöd och ett härligt engagemang – det här blev verkligen en dag att minnas för grabbarna.

    Ett extra stort tack till alla ledare, ni fixar och ser till att allt fungerar både på och utanför isen. Ert arbete betyder mer än ni tror. Med hjälp av oss föräldrar skapar vi något riktigt bra.

    Vill också rikta ett särskilt tack till Johan Klintemo som höll ihop allt kring kioskerna mm, grymt Ett stort tack även till Hyresmaskiner i Mälardalen och Martin Henricsson för möjligheten att ha en egen foodtruck på plats – det lyfte verkligen hela arrangemanget

    Slutligen, ett stort tack till ICA Grytan och Skultuna Mässingsbruk restaurang för hjälp med inköp och mat – det uppskattas verkligen!

    Tillsammans skapar vi något riktigt bra för våra grabbar och tjejer 💛

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 apr Heidi Holmberg Ehrencrona

    Godmorgon! Är det möjligt att få skridskor slipade idag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar Johan Klintemo

    Hej Hannah,

    Numret till VIK Team 16 lagkassan är: 123-681 40 65.

    Mvh Johan

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar Hannah Livingstone

    Vad är numret till lagkassan? Som man ska swisha för hamburgare?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 mar Fredrik Melin

    Antonia blir lite sen idag, bussstrul.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 mar Robert Ek

    Jag kan slipa i morgon!

    Rapportera

    Rapportera