Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Västerås IK Ungdom Team 16 (U 11)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Västerås IK Ungdom Team 16 (U 11).
Team 16 (U 11)
Följ oss för uppdateringar
Tack för oss!
Mio har fått en plats i Team 15 och han börjar där till hösten. Vi vill tacka för oss, för en fantastisk fin gemenskap mellan barn, ledare och föräldrar. Vi har känt oss välkomna i Team 16 från första stund och Mio har stormtrivts med er ledare och sina lagkamrater. Han kommer att sakna er.
Den anda ni har i laget är imponerande och föredömlig på alla sätt, jag tänker att det är så här det är menat att vara.
Hatten av, fortsätt med ert fina engagemang och bra jobbat! Lycka till framåt.
Vi önskar er alla en härlig sommar och en fin midsommar!
Instämmer med David Movitz, riktigt bra jobbat allihopa! En kanondag som skapar minnen och lagkänsla för vårat gäng! Hejja oss!
Rapportera
Stort tack till alla som bidrog till en fantastisk avslutningscup i ishockey idag!
Fem matcher, massor av kämpaglöd och ett härligt engagemang – det här blev verkligen en dag att minnas för grabbarna.
Ett extra stort tack till alla ledare, ni fixar och ser till att allt fungerar både på och utanför isen. Ert arbete betyder mer än ni tror. Med hjälp av oss föräldrar skapar vi något riktigt bra.
Vill också rikta ett särskilt tack till Johan Klintemo som höll ihop allt kring kioskerna mm, grymt Ett stort tack även till Hyresmaskiner i Mälardalen och Martin Henricsson för möjligheten att ha en egen foodtruck på plats – det lyfte verkligen hela arrangemanget ⭐
Slutligen, ett stort tack till ICA Grytan och Skultuna Mässingsbruk restaurang för hjälp med inköp och mat – det uppskattas verkligen!
Tillsammans skapar vi något riktigt bra för våra grabbar och tjejer 💛
Godmorgon! Är det möjligt att få skridskor slipade idag?
Rapportera
Hej Hannah,
Numret till VIK Team 16 lagkassan är: 123-681 40 65.
Mvh Johan
Vad är numret till lagkassan? Som man ska swisha för hamburgare?
Rapportera
Tack detsamma Geir! Du var en trevlig prick att tjata med på läktaren i Skultuna
Rapportera