Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 25 maj 2009 Figge

    Jag hade tänkt träna men blir det inte så många så e det kanske inte lönt man cyklar ner till Vilan?!
    Hade bara tänkt köra lite lätt idag i vilket fall så jag tar mig nog ner, ses på Vilan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 DAN

    VERKAR INTE VARA SÅ MÅNGS OM TÄNKT TRÄNA IKVÄLL

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Dan

    Oskar
    Har du handskar???

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 oskar

    kan klottra ner ett ok på mig också.. håller med träningen idag som jag sa! ses imööön!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Pära

    Jag e ok ( känns fel o skriva det..) till matchen!
    Kommer inte ikväll :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Venestad Busen

    Missar dessvärre dagens träning pga styrelsemöte men jag är ok tills imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Tim

    Jag kan inte träna ikväll. Ses imorgon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Böna

    Tränar ikväll och e klar till tisdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Ponna

    Kan inte träna ikväll men är klar till imorgon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 maj 2009 Hubbe

    Ingen Torres denna gången????

    Rapportera

    Rapportera