Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 31 maj 2009 JP

    Så nu vann detroit med 3-1=)

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2009 Jocke

    Jag skrollar o skrollar men inte fan hittar ja nåt till im!!! Undrar vem det är som e hacker??

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2009 ...

    15

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2009 B-laget

    Hur dags spelar b-laget imorn?? 17 eller 15???

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2009 Webmaster

    På förstasida. Sen får du skrolla ner. E de du som e brandishacker.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2009 Venestad Busen

    Var fan är truppen till matchen imorgon?

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2009 Dan

    Håll med om att det var bättre förr

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj 2009 Pära

    Taxi: Du e ju skit kass, så du ska säkert vara mä....... :)
    Ring långvården o fråga efter Happy!

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj 2009 Roger

    Är något lag klart inför söndag eller ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj 2009 Hubbe

    E klar till på Tis.... Är d någon träning på Mån??

    Rapportera

    Rapportera