Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
vil bara säga krya på dig till roger..
tack för idag gubbar.
som sagt det viktiga är inte att vinna, det är att deltaga.. dock var det inte många som tyckte det var så viktigt heller idag.. men vi få som tog oss dit o sparade klubben på 1500 kr för ett walter olsson gjorde va vi kunde iaf..
pöss hajk
HAPPY!!------
JEPPE LINDSTEDT ÄR KLART FÖR MATCHEN IMORGON MOT RINKABY. bara så du vet.
hej på er alla..
är det nån som ska från stan till matchen idag? isf kan ni ju höra av er om jag kan åka eller om jag kör eller nåt..lite onödigit o ligga o köra själv iaf..
så hör gärna av er så fort som möjligt på
0705-725146
pöss hajk
HAPPYS PÅGAR!!! ( B-LAGET ) BEHÖVER HJÄLP MED FOLK TILL IDAG. KL. 15.00 HEMMA MOT OVESHOLM. RING HAPPY OM KU KAN SPELA 044-20 50 42
ELLER MIG 0733-229 284
"Söndag: B-lag hemma i Ovesholm 15.00".
Detta är taget från veckans program. Vilket gäller? Hemma, eller i Ovesholm?
Jag hoppas dan har snackat med dej, annars kan jag på söndag men ej måndag jobbar sorry. Trevlig dag :-)
Rapportera
Ja spar 1500 kan man väl diskutera. Trtt-fjanten i svart fick säker 750 kr för sin enastående presstation idag. Bra jobbat.
RapporteraBRA jobbat idag grabbar, ni som kom.
Roger krya på dig din lilla björn