Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
ja som ni har hört så blev det ju ingen match imorgon så vi samlas alla kl 06.30 i bockeboda och springer millen i träskor på söndag :)
Rapportera
Andreas!!
jag har ett par nycklar kvar sedan matchen mot Vittskövle matchen.
Kristian: Klart som fan att man inte vill spela i "A-laget" där e ju Hjalle med.. :) Sen e de ju så mä att Happy kan ju betydligt mer om fotboll än Dan & man vill ju lära sig så mycket som möjligt...
He he.
Nä B-laget e fan på G, blir ju bara 3-0 i röven denna helgen( Mmm Walter Olsson )
Hört i halvlek: Fan grabbar vi ligger under med 4-0 nu får vi skärpa oss.
-Bara lugn Happy, vi hinner släppa in fler. :)
Hoppas ni kan ta tre poäng i morgon mot Rinkaby vore bra för serien om ni vann
RapporteraLycka till