Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 aug 2009 Bert-Åke

    Hoppas ni kan ta tre poäng i morgon mot Rinkaby vore bra för serien om ni vann
    Lycka till

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2009 Jocke

    KLar

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2009 StoffeA

    50 / 50 till måndag Dan.. ???? vet inte...

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2009 Roger A

    Klar till måndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2009 oskar

    klar till måndat

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 aug 2009 Ralle

    Klar till måndag

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 aug 2009 Happy

    ja som ni har hört så blev det ju ingen match imorgon så vi samlas alla kl 06.30 i bockeboda och springer millen i träskor på söndag :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 aug 2009 Dan

    Andreas!!
    jag har ett par nycklar kvar sedan matchen mot Vittskövle matchen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 aug 2009 Lillpysen

    Kristian: Klart som fan att man inte vill spela i "A-laget" där e ju Hjalle med.. :) Sen e de ju så mä att Happy kan ju betydligt mer om fotboll än Dan & man vill ju lära sig så mycket som möjligt...
    He he.
    Nä B-laget e fan på G, blir ju bara 3-0 i röven denna helgen( Mmm Walter Olsson )
    Hört i halvlek: Fan grabbar vi ligger under med 4-0 nu får vi skärpa oss.
    -Bara lugn Happy, vi hinner släppa in fler. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 aug 2009 Tim

    Klar

    Rapportera

    Rapportera