Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 sep 2009 Figge

    Vilken tur att det bara är för att det är roligt som man spelar fotboll, ibland går det inte som man vill. Bara att komma igen i nästa match!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 .....

    Så jävla surt....Fan att man kan må så här jävla dåligt..

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 Pära

    BAJSMACKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 ###

    Det här va fan inte bra. Slå Everöd istället så är allt förlåtet :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 ...

    Venestad - Edenryd 1 - 2 (0 - 1)

    Nu är det bara att se till att hugga in och se till att dänga till Everöd men det är inget vi får gratis grabbar utan vi måste ha både inställning och vilja på TOPP! Det här var en riktigt jävla sur match ! :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 ...

    Fan

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 Hur fan gick det till?

    1-2. Så jävla illa om det stämmer, hittade på rinkabys sidfan

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 Figge

    Kan någon skriva slutresultatet för dagen match, tack!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 stoffeÅ

    Nu jävlar killar ska vi visa att vi hör hemma i Div 6. Taggade som fan och med riktig kämpa anda så fixar vi det här. Forza The Devils

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 sep 2009 Johan

    Några timmar kvar till årets viktigaste match ladda ladda ladda

    Ses snart

    Rapportera

    Rapportera