Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 okt 2009 Johan

    Till ny spelare:

    Vi tränar söndagar 17,30 i Vä hallen,
    du är hjärtligt välkommen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2009 Stoffe A

    Dan! Ring mig!

    Dom har ringt om ja vill bli ny förbundskapten?? Tänkte bara höra vad du tycker o känner för det?? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2009 Ny spelare

    När tränar ni?
    är det ok om man dyker upp?

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 okt 2009 Figge

    Kom igen nu Hjalle, precis som Dan skrev ta nu ditt ansvar och kasta in handduken så vi kan ta oss tbax till 6an :)
    Men skönt att JP byter iaf!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2009 Victor Kristoffersson, Degeber

    Väldigt roligt med SILLY SEASON, kul att ni samlar allt så! Keep up the good work!! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2009 Jerry

    JP vad fan ská han i Ovesholm och göra....... Tobbe och Sebbe Jönsson kommer ju till Venestad. Då kommer JP med....... Se detta som ironi. JP vill träna med kompisarna från för

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2009 Venestad Red Devils

    Jp däremot kommer att gå tillbaka till Ovesholm.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2009 Venestad Red Devils

    Ryktet säger att Stoffe Andersson skall träna med Ovesholm. Vi vill bara göra klart att det är förenat med dödstraff att skriva på för Ovesholm
    Bara att träna med dom straffas hårt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2009 Roger

    Sibbhult–Onslunda 4-0
    Sibbhult kvar i femman med sammanlagt 6-5

    Det var fan ingen dålig hemma match dom gör.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2009 Ponna&Påskar igen....

    Vi anmäler oss till höstfesten!!!!
    Med reservation för miljonvinst i Las Vegas!!!!

    Rapportera

    Rapportera