Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 23 okt 2009 Lars

    Kolla på blocket, tjänster ( kristianstad) kolla annonsen tomte att hyra. Venestad betalar tydligen inte så bra. ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 okt 2009 ho ho

    Önnestad A borde det heta
    eftersom ni har det bästa som spelat i Önnestad

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 okt 2009 Pära

    Snart dax att byta namn på Venestads if. E väl snart mer passande med Önnestad b.... :)

    Kristian: Säljer ni badbollar nere i er källarlokal? Svante vill ha en nu när vi ska åka på semester, han vill gärna ha en röd..

    CHAMPIONSHIP NÄSTA!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 okt 2009 Dan

    Kan inte så mycket om datorer heller

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 okt 2009 Kristian

    Nenne: Det låter ju bra att Boven aldrig går till Önnestad. Då är du välkommen till Vildsvinsvallen. Med mig, Jocke och Booken i laget får du ju känna dig ung igen...

    Ta med dig Kittan och Fabbe så får ni förklara för mig vad serierna under Premier League heter. Derby, Southampton och Leeds. Och jag som tycker det är jobbigt att vara Liverpoolare just nu...

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 okt 2009 nenne

    tack kristian jag har fått förfrågan .och jag tror aldrig att boven kommer till önnestad igen

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 okt 2009 JesPer

    Fantastiska roliga bilder på startsidan Dan!!

    Men varför "paintprogammet" :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 okt 2009 Kristian

    Läste precis Patrik Perssons blogg. Någon, Figge, har skrivit att Hjalle snart är klar för Grunden Boys. Humor på högsta nivå!!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 okt 2009 HEHE

    Glad o bli av med gamla spelare, vilka har ni blivit av med??

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 okt 2009 Pära

    http://www.youtube.com/watch?v=mU9Ew3gQ2vU&feature=related

    Kolla in Hjalle, han tränar stenhårt inför sin debut i speedway. Ser ut som att lag särlingarna blir att räkna med.. :)

    Rapportera

    Rapportera