Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 29 okt 2009 Johan

    Nya spelare håller Dan på med.... och även jag.

    Tim dags att anmäla sig till höst festen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2009 Pära

    Tim: Det är ungefär som ditt fiske, någon form av bottennapp. :)

    Ps: Lita ALDRIG på en fis efter en kebabtalrik... :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2009 Tim

    Något nytt på spelarfronten?

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2009 Johan Hansson

    Marita:

    Jag tog en lott från strömberg han kunnde inte sälja den det var lott 161. Alltså jag har 6 lotter och strömberg bara 4st.

    Jag skall redovisa 600 kr
    Strömberg 400kr

    bara så at du får rätt bland dina papper

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2009 Styrelsen

    Norra och Västra Ryd: Vi ska se till at ni får bästa platserna!
    MT

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 okt 2009 Kristian

    Jerry, spelar ingen roll, bara det blir rätt. Tar med mig en hundring till träningen på söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 okt 2009 Västra Ryd

    Såg att supportern på Norra Ryd också kommer på festen, får vi reserverade platser som vanligt ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 okt 2009 Jerry

    P.s Hjalle jag köpte nr1. Och den vinner 3000kr. Tro mig, du skulle ha köpt den-)

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 okt 2009 Jerry

    Ljunglöv, Kristian. Ger du 100 kr till dan eller mig???

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 okt 2009 Jerry

    Hjalle, jag vet inte om du fick mitt mess. Men det tog ca 35 min efter jag lämnat dig. Till jag hade sålt lotterna:-) Så Strömberg, kan kanske hjälpa dig med lite. Men vill du inte så ja. DÅ KAN DIT LILLA AIK ARSLE SJÄLV SÄLJA DEM. Borde inte vara ngt problem, du jobbar ju på Netto.
    Någon annan som har problem???? Stoffe A har du sålt dina än?

    Rapportera

    Rapportera