Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Tim: Det är ungefär som ditt fiske, någon form av bottennapp. :)
Ps: Lita ALDRIG på en fis efter en kebabtalrik... :(
Marita:
Jag tog en lott från strömberg han kunnde inte sälja den det var lott 161. Alltså jag har 6 lotter och strömberg bara 4st.
Jag skall redovisa 600 kr
Strömberg 400kr
bara så at du får rätt bland dina papper
Jerry, spelar ingen roll, bara det blir rätt. Tar med mig en hundring till träningen på söndag.
Rapportera
Såg att supportern på Norra Ryd också kommer på festen, får vi reserverade platser som vanligt ?
Rapportera
P.s Hjalle jag köpte nr1. Och den vinner 3000kr. Tro mig, du skulle ha köpt den-)
Rapportera
Hjalle, jag vet inte om du fick mitt mess. Men det tog ca 35 min efter jag lämnat dig. Till jag hade sålt lotterna:-) Så Strömberg, kan kanske hjälpa dig med lite. Men vill du inte så ja. DÅ KAN DIT LILLA AIK ARSLE SJÄLV SÄLJA DEM. Borde inte vara ngt problem, du jobbar ju på Netto.
Någon annan som har problem???? Stoffe A har du sålt dina än?
Nya spelare håller Dan på med.... och även jag.
RapporteraTim dags att anmäla sig till höst festen.