Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
Tycker vi ska spela inne tills det är varmt ute och gräst är spelklart.
Lägger därför ner min röst.
Hallo!
Hoppas att alla är laddade inför Rumblings night på lördag? Vi hoppas att supportrarna från såväl östra som västra Ryd är taggade för denna batalj blir inte att leka med. Ha det gott så ses vi på depån vid Vildsvins-vallen!!!
STOFFE Å och JOHAN H: era pengar för målsponsringen har kommit in på kontot!
Rapportera
Jag har noterat att ni betalat in på PG - jag kollar av kontot varje dag, redovisar under respektive flik så snart pengarna kommit in!
Rapportera
Jag tycker vi kör lördagar 11.00.
Rapportera