Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Venestad IF Herrar.
Herrar
Följ oss för uppdateringar
För er som känner att vintern är lång och tiden går sakta. Ni vill inte lägga ner massa pengar på dyra konsolspel. Då är www.footstar.orgwww.footstar.org spelet för dig. Här skapar du din egen gubbe i en virutuell fotbollsvärld. Allt spelande sker genom din webbläsare och kan därför göras på vilken dator som helst som det finns internet på. Du bestämmer själv hur du vill träna för att bli en stjärna i ditt lag eller i landslaget. För den som tycker den utmaningen låter lite för enkelt kan man även ta kontrollen över ett eget lag och klättra upp mot toppen. Så ta en titt om detta låter intressant. Och Ja, det är helt gratis förutom om man vill vara manager för ett lag, då kostar det en symbolisk summa varje år. Väl mött
www.footstar.orgwww.footstar.org
Tack alla för dem fina orden! Kommer alltid följa Venetowns hemsida så mobbingen kan fortsätta här inne :)
Satan vad bakfull man är idag, igår somnade man ju till och med EFTER 20-nyheterna...
Tycker alla kan ta den i baken, äntligen så slutar Hjalle sprida sitt gift i våran klubb, tack tack! Allt snack om att han varit till hjälp kommer ju ifrån dom som ville att vi skulle ner i 7:an, hahahahaha. Hoppas du bryter benet innan säsongen hinner börja Hjalle! Kanske e du ute ikväll och då fixar jag det till dig! Du e mitt favorit mobbing objekt o kommer alltid vara pga att du klarar ta det och alltid står för vad du gör, säger och tycker och det respekterar jag mkt högaktligt!
Anser dig vara en medioker spelar med potential till att både kunna hjälpa o stjälpa! Därför höjer jag min bägare för dig och dricker mitt eget piss :)
Sa han det innan eller medan han fick det i röven och i så fall. Hur visste du detta ljunglöv?
Rapportera
Joel: Jag festar idag. Vill du ha mig i FK ställer jag upp. Josef är tillräckligt gammal och Vera surar ju ändå...
Jag kan tänka mig en offensiv mittfältsplats. Eller målvakt. Det är ju aldrig fel att prova... Sa Hjalle när han fick den i röven.....
Jag tänkte gå helt emot Ponna och Jocke och säga: att om ni satsar på mig tänker jag sluta.
Rapportera
Jag lämnar också om jag inte får spela i anfallet...du kan ju ta kontakt med min agent Dan!! :)
Rapportera
Är lite förkyld så jag avvakter till kvällen innan jag betämmer mig om träning.
RapporteraMåste ju träna idag eftersom nästa söndag går bort!!
Söndag 29/11
17:00 Arsenal FC - Chelsea FC
Premier League
19:00 FC Barcelona - Real Madrid
Primera division.