Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Venestad IF Herrar

Följ

Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 15 feb 2011 Micke

    Tja!

    Är lite krasslig idag så jag hoppar träningen ikväll men siktar på torsdag. Längtar till löpningen=)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 feb 2011 Tim

    Träning ikväll!
    Hoppas på 20 man. ni som inte kan av olika anledningar glöm inte att höra av er.




    Rapportera

    Rapportera

  • 15 feb 2011 Kristian

    Hubbe: Är inte du Musens agent? Eller du är bara hans ledsagare?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 feb 2011 Hubbe

    Du behöver inte va orolig Figge, kommer inte att spela i Venestad igen. Gällande Musen får du ta den disskutionen med hans agent.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 feb 2011 Kristian

    Håller på att uppdatera truppen. Om det är något som är fel får ni gärna hjälpa till genom att skriva här.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2011 Tomas

    Nesa 4 mål el ? )

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2011 Tim

    Önnestad-Linderöd 8-0.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2011 Kristian

    Pära: Jag sjunger för dåligt! Men du var fin i din rosa peruk...

    Fortfarande ingen som saknar Starnäs? :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2011 Pära

    http://www.youtube.com/watch?v=bY0xgRA_Sk0&feature=fvwrel

    Varför kom inte DITT bidrag mä i melodifestivalen Kristian?.. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 feb 2011 PÄRA

    http://www.youtube.com/watch?v=vdFIXsrjkXI

    Kolla in videon mä Kristian. Fegis :)

    Rapportera

    Rapportera