Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torshälla-Nyby IS P18

Följ

P18

Följ oss för uppdateringar
Följ
Torshälla-Nyby IS
Fotboll
P18

Kioskvecka v24

Malin Runnkvist Tränare
13 kommentarer
  • 29 maj Malin Staffas Brelin

    Jag har inte Messenger och kan därför inte vara med i gruppen. Men vi kan ta passet som Ludde är tilldelad.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj Malin Runnkvist

    Toppen Malin då skriver vi upp det!
    Har du någon annan som kan vara med i messengergruppen som kan förmedla informationen till dig? Vi försöker samla all info via en kanal för att undvika dubbelarbete och miss i kommunikation.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Saleen Yakob

    Hej
    Tyvärr vi kan inte vara med på lördag och söndag den 13'-14 vi åker iväg .

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Tommy Björnfot

    Hej!
    Jag är inte med i messenger gruppen, skrivit till johan men ej fått återkoppling, någon som skulle kunna lägga till mig?

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Tommy Björnfot

    Cecilia björnfot inte tommy, vi har bara samma inlogg på laget

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Jens Mårdh

    Hej
    Jag är inte med i messenger gruppen, kan nån lägga till mig?

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Kenneth Svalelid

    Tommy, jag har lagt till dig. Cecilia är medlem sedan länge. 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Kenneth Svalelid

    Jens, du är inbjuden sedan länge. Kolla skräpposten 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Rafaela Svéd

    Kan ni lägga till mig i messengergruppen. Hittar inget i skräpposten.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj Kenneth Svalelid

    Rafaela, du är inbjuden. Troligtvis ligger inbjudan i din skräppost. Kolla på Meny->Meddelandeförfrågningar->Skräppost och se om det finns något där. 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 1 jun Srirachsonthai Fredlund

    Jag är inte med i messenger gruppen. Men vi kan vara kioskvecka.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jun Johan Knall

    Jag har fått bekräftat att de två eftermiddags matcherna på lördag respektive söndag är inställda. Detta medför att de inte är lika många matcher som vi behöver stå i kiosken.

    Leon M, Zacharias B, Mattias K, Jason R, Ralph M, tider har tagits bort. Sedan har tiderna på lördagen kortats ner med en halvtimme.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Rebecka Beijer

    Jag hittar inte heller någon grupp förfrågan. Kan någon bjuda in mig?

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in