Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tandsbyns FK A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Tandsbyns FK A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
Bekräftar och uppdaterar!!!
Självklart går det att sova över där.. En sovsäck vore då bra kanske. Sen vill jag påminna om att det är golv som gäller, med andra ord ganska hårt!!
Vi har beslutat att alla träffas på plan i Tandsbyn lagomt till matchen som börjar kl 15.00. Därifrån fortsätter festen!
jo jag kör, självklart :/ , NOT... men sen vet jag inte riktigt då... men det finns nog ngn tokfrans... den som lever får se ? annars går ju en taxi med 5 pers i på en hundring var )...
Rapportera
Maq my man...vem tror du kör till stan ev...förutom Micke kanske...inte du va...haha!? Dam-matchen innan för några av oss blir det, tycker fler kan sluta upp på läktaren.
Rapportera
kan bli riktigt trevligt vet du !! Finns säkert en del som kör till stan, men annars finns det säkert sov platser också, är nog inget bekymmer.. Pettersson tyckte ju t.ex. att man kunde övernatta där och sedan kliva upp och städa tillsammans... sååå myysigt :) !
Rapportera
Klart vi stöttar damerna, har ju inte hänt på hela säsongen så dags nu eler hur!? Sen så undrar man ju givetvis hur man tänkt till ang övernattning alt skjuts hem till staden för dom som bor där å inte har mer anknytning till tandsbyn mer än som spelare, fixar ni festen fixar ni de oxå eller...bara en undrar alltså!?
Rapportera
hammarby hammarby....hammarby hammarbyyy..hammar, hammar, hammarbyyyy
Rapportera
Vi som satt och planerade igår kom överens med följande:
- Vi skippar paintballen och det tjafset ( mycket pga dåligt väder och att det känns segt att släpa med sig ombyte och tjafs ) . Vi drar helt enkelt till "frenkan" (loke föreningshus) direkt och där ska det bjudas på en massa festligheter.
- jag och hampe var idag och fixade hamburgare, korv, nötter och sådant tjafs..
- "lekar" (barnförbjudna) , karaoke och andra festligheter kommer att förekomma, om damlaget också kommer så ställer nog Mats och övriga upp på ballongdansen...
Alla får gärna komma med förslag på några schyssta lekar och så.
- Egen dricka (alkohol! , vanlig dricka kommer att finnas), då vi la fika pengarna på mat och övrigt...
- 50 kr skall medtagas av lagmedlemmar, detta till vissa av de utgifter som kan komma, som hyra och det som fick läggas ut extra på mat och dylikt..
- Vi sa samling cirka 15.00 på "frenkan" om inte då några går på denna dam match också då före, då blir det ju lite senare... men då bör man höra av sig och berätta detta... detta NU på LÖRDAG då...
jag UPPMANAR alla ur tandsbyns FK att pallra sig till "frenkan" Lördag... taskig stil mot laget annars, en bra förklaring till varför man inte kan komma är ett MÅSTE !
om ngt mer dyker upp innan Lördag så lär det stå här eller så...
hörs & syns
Fan vad jag gillar att jag jobbar 10-16 på lördag.
RapporteraOch du Tony, om du har tänkt sova på det hårda golvet lånar jag gärna din säng isf!