Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tandsbyns FK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 18 okt 2006 Peppen

    Får besked under veckan, men jag har stött på om att få tider från v.44, då blir det troligen vår vanliga tid, alltså 17,00-18,15

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 okt 2006 CK

    Bra Peppen...och nej det är väl tveksamt du, det blir rehabträning fram till nyår ju...men nåt pass ska jag ta mig iväg på. Anledningen till att jag va på om tider va för jag veta att många vill köra på med nåt pass i veckan!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 okt 2006 fredde

    fortsätter träningarna sedan vaje onsdag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 okt 2006 mats

    Nu måste vi ta och titta lite nogrannare på bingolistan för i kväll så fick Viktor gå ensam,
    och de e inte bra. Cocco har ju skickat ut en lista så de e bara att läsa på den och om ni inte kan gå så måste ni hitta en ersättare.
    Har ni synpunkter så hör gärna av er till mig.
    Hoppas att det från och med nu kommer att fungera för att de är jag som får ta smällen när de fattas folk.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 okt 2006 Peppen

    Vi har en tid i ÖP-hallen nästa vecka, alltså onsdagen den 25, kl 18,15-19,30....känns det ok.
    Spelklar då CK?

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 okt 2006 Tony

    Daniel!!! Blir det någon träning nu i veckan lr blir det dubbelpass på söndag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 okt 2006 Jocke

    Tompa !!!

    nice å höra att du har hittat hit.
    vi ses snart :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 okt 2006 CK

    Några tider i ÖP-hallen pågång, ser att Ope iaf fått tider så hur blir det med oss?

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 okt 2006 Maq

    kan ta DITT piano, just det, du HÖRDE mig...

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 okt 2006 Hallin

    ta det piano Maq, inge illa menat..

    Rapportera

    Rapportera