Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tandsbyns FK A-lag Herrar

Följ

A-lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 28 nov 2006 SM

    Det kommer definitivt att bli ett intressant år, kändes positiv igår iaf. Ses på onsdag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 nov 2006 voff

    haha

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2006 JP

    Instämmer på förgående skrivare. Blir borta i ca tre veckor och ska ta hand om lite laxar vid kusten.

    Det kommer att bli kanon i år..
    Hörs grabbar..

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2006 Tony

    känns riktigt bra!! Ska bli kul att få komma igång och "and give the iron":)
    Dessvärre åker både jag och jimmy iväg till Norge i morgon för att jobba. Vi kommer hem strax innan jul. Kör så de ryker!
    Vi ses!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2006 hallå!

    vilka tränare blev det ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 nov 2006 CK

    Blir nog kanonbra de här ska ni se, leker på fram till nyår sen bränner det till för dom som hänger på tåget! Ses på onsdag :) Ps. Vem känner sig manad å ta på sig jobbet med hemsidan, någon frivillig direkt?

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2006 Micke

    19.00 för er som inte kommer ihåg..!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2006 Peppen

    Hoppas alla kommer imorronkväll, hälsa dom som inte va på träningen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 nov 2006 fredrik

    träning i dag för bandygrabbarna?

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 nov 2006 Tony

    Kan inte finnas någon sanning i de där med ett högre tempo pga av "vissa" var borta och jobba:) Nee har svårt att tänka mig de! men men! ska försöka ta mig loss tills på måndag men blir förmodligen omöjligt:(

    Rapportera

    Rapportera