Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tandsbyns FK A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Tandsbyns FK A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
Instämmer på förgående skrivare. Blir borta i ca tre veckor och ska ta hand om lite laxar vid kusten.
Det kommer att bli kanon i år..
Hörs grabbar..
känns riktigt bra!! Ska bli kul att få komma igång och "and give the iron":)
Dessvärre åker både jag och jimmy iväg till Norge i morgon för att jobba. Vi kommer hem strax innan jul. Kör så de ryker!
Vi ses!
Blir nog kanonbra de här ska ni se, leker på fram till nyår sen bränner det till för dom som hänger på tåget! Ses på onsdag :) Ps. Vem känner sig manad å ta på sig jobbet med hemsidan, någon frivillig direkt?
Rapportera
Kan inte finnas någon sanning i de där med ett högre tempo pga av "vissa" var borta och jobba:) Nee har svårt att tänka mig de! men men! ska försöka ta mig loss tills på måndag men blir förmodligen omöjligt:(
Rapportera
Det kommer definitivt att bli ett intressant år, kändes positiv igår iaf. Ses på onsdag!
Rapportera