Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Timrå IBC P-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Timrå IBC P-12.
P-12
Följ oss för uppdateringar
Hejsan,
Nu på lördag 27/6 så är det sista hemmamatchen innan sommaruppehållet för Giffarna. Det är derby och vi tar emot Östersund. Matcherna mot Östersund brukar betyda massor med folk, och när det dessutom är en lördag så brukar det vara näst intill fullsatt. Detta innebär att vi kommer måsta vara minst 3 st i kiosken. Det är Hans och Emma Vähäsalo som skrivit upp sig redan men vi behöver alltså en till som ställer upp. Det är matchstart 17.00 med samling 15.30.
Det är några som inte stått något pass än, så passa på nu vetja. Det brukar va härlig derbystämning och det kommer vara trubadur och massa skoj i Växthuset innan och under matchen 😊
Först till kvarn, så anmäl dig här i kommentarerna så fort som möjligt. Om ingen anmäler sig så kommer det bli lottning bland de som inte stått sina pass än för vi måste vara 3 st.
Ni som stått i kiosken under de matcher som varit har gjort ett toppenjobb och allt har rullat på superbra ⭐️⭐️⭐️
Schema för höstsäsongen kommer jag lägga ut under nästa vecka så ni kan anmäla er till de matcherna. Alla matchtiderna är inte satta än så det är därför det dröjer lite.
Fortsatt fin söndag.
//Helena
Inga kommande aktiviteter
|
|
EXTRA ÅRSMÖTE |
| 18 jun | Ny lokal för årsmötet. OBS!! |
| 28 maj | Årsmöte |
| 18 maj | Stöd Timrå IBC, köp tröja till fotbolls-VM |
| 11 maj | Elljusspåret 2/6 |
Någon av oss tar det/ Linda & Jonas
RapporteraRapportera
Snyggt Linda. Tusen tack 🙏🏻❤️
RapporteraRapportera
Nån som vet av någon ungdom/vuxen som vill jobba? Vi vill gärna sälja bort vårat pass.
RapporteraRapportera
Jag tar den gärna.
RapporteraRapportera