Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Triangelns IK P-11

Följ

P-11

Följ oss för uppdateringar
Följ
Triangelns IK
Fotboll
P-11

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 24 maj 2020 Fredrik Bäckström

    Ok tråkigt! Han är jätte välkommen tillbaka om han känner för det!
    //Fredrik

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj 2020 Henrik Olofsson

    Han är välkommen!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj 2020 Virve Ikävalko

    Min systerson skulle vilja börja spela med er. Är det ok om han kommer på träningen idag?
    Mvh, Virve

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2019 Anders Bengtsson

    Hej!
    Ni missar väl inte att succén är tillbaka? Den 21 september är det dags för:

    Zombierun 2019 - året läskigaste lopp!

    Zombiesmittan har drabbat Eskilstuna. Du och din evakueringsgrupp måste ta er förbi hindren och genom zombiezonen i jakten på ett motgift.

    Du springer i en mindre grupp och tillsammans med en förälder/vuxen om du vill. Banan är ca 2 km lång och du bör ha oömma kläder.

    Rekommenderad ålder 7-13 år

    Precis som i förra årets succélopp så kostar det 50 kr för barn och 20 kr för vuxna att springa. I år har vi också ett specialerbjudande för 2 barn + 1 vuxen för endast 99 kr. Den vuxna ska vara minst 18 år.

    Drop-in-start mellan 14.00-16.00 (kötid kan förekomma).

    Loppet äger rum i området kring Mesta IP i Eskilstuna. Bilparkering endast på P-märkta ytor vid Rustmästarvägen. Start vid Korpralsvägen.

    Följ oss på Facebook och Instagram för mer info: Zombieruneskilstuna

    Vågar ni...?


    Zombierun arrangeras av Triangeln P-05

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2019 Henrik Olofsson

    Viggo kommer på träningen

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2019 David Jepsen

    Hej Johan kommer ej idag och nu på onsdag och from nästa vecka kommer han närvara endast på måndagsträningen pga annan sport onsdagar

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 sep 2019 Fredrik Bäckström

    Theodor fortfarande förkyld, kommer inte på träningen idag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 aug 2019 Therese Cederlund

    Vi kör föräldramöte på onsdagsträningen den 4 sep så alla hinner se inlägget. Vissa är ej med på denna sida heller då kan vi prata med dem på måndag så alla vet om mötet.

    Rapportera

    Rapportera

  • 28 aug 2019 Therese Cederlund

    Hej
    Det känns som vi behöver ha ett föräldramöte. Vi måste hjälpa Nader och bli fler som är tränare. Ingen verkar vilja vara huvudansvarig men jag tänker om man är 4-5 tränare som hjälps åt så ingen behöver vara på plats varje gång. Vi kan ju även ha någon som sköter lagetsidan och har koll på info från triangeln och sammandrag och sånt. Det behöver ju inte ligga på själva tränarna. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Själv kan jag inget om fotboll så tränare känns svårt men kan sköta andra uppgifter.
    Vad tror ni om föräldramöte på måndags eller onsdagsträningen?
    Kommentera nedan vilken dag ni kan.
    Elliots mamma Therese

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jun 2019 Magnus Vikenhag

    KAKOR
    Swisha mig på 0709509590. Ange erat barns namn i meddelande.
    Betala in senast ons 26/6 så jag kan betala fakturan. Mvh Magnus

    Rapportera

    Rapportera