Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Triangelns IK P-04
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Triangelns IK P-04.
P-04
Följ oss för uppdateringar
Hejsan!
August pappa och jag kan tyvärr inte hjälpa till i kiosken på fredag då både han och jag jobbar.
Känns lite ledsamt då vi inte hjälpte till vid midsommar men vi har tyvärr ingen möjlighet att närvara då vi inte kan ta ledigt från jobbet.
Och vi håller helt med att det är en väldigt hög kostnad för 3 dagar fotbolls skola...
men vi hjälper gärna till med kiosk och allt annat sen på matcher då det är på helger då när man inte jobbar!
Mvh Malin
Hej Pernilla.
Ginta skall dit med Lukas. Hon kan hjälpa till med kiosken.
Ring henne och bestäm tid.
PS. Jag tycker främst att det är väldigt kort varsel för en sådan här aktivitet. Speciellt som det är en vardag.DS
Hej vi kan inte hjälpa till nu på fredag både jag och Simon är jobba och vi hade hjälpt till fiskdamm under midsommar.
Mvh/Nutcharee
Funderar för planeringens skull om den cup i Åland som ligger i kalendern den 22-24 aug kommer bli av.
Rapportera
Hej!
Efter en hel del funderingar fram och tillbaka har vi bestämt att Simon ska spela för City i höst. Anledningen till bytet är inte på något sätt att Simon vill träna mer utan det beror på att hans storebror tränar fyra ggr/v i City och att 04-orna tränar samma dagar och tider. Jag kommer även byta jobb i höst och kommer inte ha samma möjligheter som idag. Vi tackar för åren han har spelat ihop med era härliga killar och önskar alla en lång och skön sommar!
Med vänlig hälsning, Maria med familj
Stort Tack till de föräldrar som kunde ställa upp i fredags! Vi ses säkert på någon plan framöver.
Rapportera