Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Triangelns IK P-04

Följ

P-04

Följ oss för uppdateringar
Följ
Triangelns IK
Fotboll
P-04

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 11 aug 2014 Pernilla

    Stort Tack till de föräldrar som kunde ställa upp i fredags! Vi ses säkert på någon plan framöver.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 aug 2014 Terese Lindell

    Jag och Filip kan komma och hjälpa till 10-11.30.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2014 August

    Hejsan!
    August pappa och jag kan tyvärr inte hjälpa till i kiosken på fredag då både han och jag jobbar.
    Känns lite ledsamt då vi inte hjälpte till vid midsommar men vi har tyvärr ingen möjlighet att närvara då vi inte kan ta ledigt från jobbet.
    Och vi håller helt med att det är en väldigt hög kostnad för 3 dagar fotbolls skola...
    men vi hjälper gärna till med kiosk och allt annat sen på matcher då det är på helger då när man inte jobbar!
    Mvh Malin

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2014 Ove Rosenqvist

    Hej Pernilla.
    Ginta skall dit med Lukas. Hon kan hjälpa till med kiosken.
    Ring henne och bestäm tid.
    PS. Jag tycker främst att det är väldigt kort varsel för en sådan här aktivitet. Speciellt som det är en vardag.DS

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2014 Alexander

    Hej vi kan inte hjälpa till nu på fredag både jag och Simon är jobba och vi hade hjälpt till fiskdamm under midsommar.
    Mvh/Nutcharee

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2014 Jens Elvén

    Jag håller med Renee i denna fråga.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 aug 2014 Jens Elvén

    Vi är inte hemma på fredag.
    MVH Jens

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 jul 2014 Terese Lindell

    Funderar för planeringens skull om den cup i Åland som ligger i kalendern den 22-24 aug kommer bli av.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jun 2014 Maria Kun

    Hej!
    Efter en hel del funderingar fram och tillbaka har vi bestämt att Simon ska spela för City i höst. Anledningen till bytet är inte på något sätt att Simon vill träna mer utan det beror på att hans storebror tränar fyra ggr/v i City och att 04-orna tränar samma dagar och tider. Jag kommer även byta jobb i höst och kommer inte ha samma möjligheter som idag. Vi tackar för åren han har spelat ihop med era härliga killar och önskar alla en lång och skön sommar!
    Med vänlig hälsning, Maria med familj

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 jun 2014 Jens Elvén

    Hugo kommer inte på träningen ikväll.

    Rapportera

    Rapportera