Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Strängnäs IBK P-16
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Strängnäs IBK P-16.
P-16
Följ oss för uppdateringar
På söndag den 12 oktober är det dags för säsongens första sammandrag, både det första i vår nya arena Larslunda och i serie Blå C! :-)
INFORMATION TILL SPELARE;
Anmälda spelare ska vara på plats senast kl. 9.00.
Vår första match startar kl. 9.45.
Preliminär tid för avslut för spelare är ca kl. 13.30.
Då IFK Mariefred har tackat nej till att delta i detta sammandrag så ser spelschemat ut så här;
9.45 Strängnäs IBK - Torshälla IBK
11.00 Torshälla IBK - IFK Gnesta
12.15 Strängnäs IBK - IFK Gnesta
Klädsel: Ta med både RÖTT och SVART matchställ (tröja, shorts och strumpor).
Ta med skor, glasögon, klubba och vattenflaska.
Ledare i detta sammandrag är; Andreas, Peter och Anna.
INFORMATION TILL FÖRÄLDRAR;
Föräldrar som har tilldelats arbetsuppgifter enligt nedan samlas kl. 8.30 i Larslunda Arena.
Tid för avslut för föräldrar är när vi ALLA har hjälpts åt att städa och iordningsställa hall, sekretariat och sportcafé (kiosk).
Vid hemmasammandrag ingår följande uppgifter;
*Bygga sarg och iordningställa planen och riva sarg, ställa ut stolar till spelarna och ta bort dessa när sista matchen är slut, ta ut och in flaggor, märka upp omklädningsrum och ta bort lapparna när lagen lämnat omklädningsrummen, städa (läktare, omklädningsrum och domarrum), tömma samtliga soptunnor i hallen - läktaren, kiosken, omklädningsrummen och domarrummet och kasta soporna i soprummet och iordningställa hallen i övrigt = se till att vi lämnar hallen i gott skick!
*Sköta sportcaféet.
*Sköta sekretariatet.
*Vara matchvärdar (väst), se över vilka omklädningsrum respektive lag kan ha samt titta så att de är i snyggt skick (städade), titta så att domarrummet är i snyggt skick (städat), ta emot och välkomna motståndarlagen och visa de till sina omklädningsrum, ta emot och välkomna domarna och visa de till domarrummet, välkomna publiken och se till att det är en god stämning i hallen, finnas tillgängliga under matcherna och vara beredda på att serva sekretariatet, tränarna och domarna, om behov uppstår, svara på ev. frågor av ”allmän” karaktär som kan dyka upp från publiken, motståndarlagen och domarna.
Jag har delat upp uppgifterna enligt nedan;
SPORTCAFÉET, förälder till;
Dag Hilborn
Harry Pihlmark
Villiam Karlsson
Axel Uhrbom
OBS! Vid detta tillfälle behöver inte sportcaféet stängas, då ett annat lag spelar match efter oss. Däremot ska jalusiet dras ner och dörren låsas, om inte laget efter har kommit när vi är klara.
SEKRETARIATET, förälder till;
Alfred Jansson
Nils Olsson
MATCHVÄRD, förälder till;
Arvid Bergstrand
Milian Åkerblom
Otto Nyström
OBS! Vid detta tillfälle behöver inte sargen rivas, då ett annat lag spelar match efter oss. Däremot behöver vi eventuellt hjälpa till att bygga om sargen.
RESERVER, (som kan bli ”inkastade” i någon arbetsuppgift med kort varsel), förälder till;
Emilio Sjöberg
Anton Kalfholm
Loke Ingbro Lucasson
ALLA HJÄLPS ÅT ATT STÄDA OCH IORDNINGSSTÄLLA HALL, SEKRETARIAT OCH SPORTCAFÉ INNAN VI TILLSAMMANS AVSLUTAR DAGEN!
Kan ni av någon anledning inte "utföra uppgiften" enligt schemat ovan, får ni själva se till att ordna med en ersättare och sedan meddela mig (Anna) detta.
Blir någon spelare/förälder försenad på söndag eller får förhinder i absolut sista stund t ex blir sjuk och inte kan delta, är det viktigt att ni hör av er till mig (Anna), så fort som möjligt, på tel. 070-4038283.
Vi ser fram emot en jätterolig söndag tillsammans och eftersom i stort sett allt är nytt för oss alla den här gången så får vi alla hjälpas åt och göra vårt bästa för att dagen ska bli så lyckad som möjligt! :-)
Träning | 16 okt, 17:00 |
Inbjudan till träningsmatcher | 18 okt, 09:45 |
Torshälla IBK Svart (borta) | 18 okt, 10:30 |
Torshälla IBK Svart (borta) | 18 okt, 11:30 |
Träning | 21 okt, 18:15 |
Dum fråga kanske, men vad innebär det att sköta caféet? Ska man förbereda något innan eller finns sakerna på plats där?
RapporteraRapportera
Allt finns på plats, behöver brygga kaffe & ta fram sakerna på bänken. Samt ev starta korvbadet (korv & korvbröd är fryst)
RapporteraRapportera