Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK P-11.
P-11
Följ oss för uppdateringar
Sik tröjan är med största sannolikhet vår! Hampus lånade syrrans utväxta tröja i morse 😅
Rapportera
Två kvarlämnade saker på dagens träning! SIK-tröja med initialer ER och en SIK-flaska med ett band runt märkt "Linus". Någon som saknar?
Rapportera
Hugo kan inte komma på dagens träning, två gånger kvar på brottningen innan sommaruppehållet!
Rapportera
Hej! Vi har svårt att komma ikväll men är taggade för start och tacksamma för summering av mötet.
Rapportera
Hej, jag undrar när träningarna börjar för p-11 och vart den kommer äga rum? Jag kan tyvärr inte närvara på föräldra mötet ni bokat då vi befinner oss utomlands då. Finns det möjlighet att ni mailar ut ett pm från mötet? Vänligen Lotta Blombäck
Rapportera
Glömde länken.
Här hittar du informationen om avgifterna:
http://idrottonline.se/StorvretaIK/foreningen/AvgifteriSIK2018
Hej Linda
Dessvärre har laget fortfarande för få ledare, så det är osäkert om när de kör igång. Hoppas att det löser sig den kommande veckan.
Här hittar du information om avgifterna för 2018.
OBSERVERA att:
- ni både skall betala medlemsavgift och fotbollssektionens deltagaravgift.
- dessa avgifter skall betalas till olika bankgiron.
Mvh Simon
Flaskan är troligtvis Linus i P-09. Hans brorsa hade den igår på konstgräset. Vart är den nu?
Rapportera