Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK P-11.
P-11
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Adar Aydin var med den här gruppen förra året i år har jag missat att anmäla honom är det försent för honom att hoppa in?
Mvh Roger
Vi är bortresta till sent sön kväll, kan komma först mån. Ledsen men vi hann inte se den nya infon. Om det inte blir alltför sent sön kan vi komma över. Mvh Magda
Rapportera
Hej. Nu har alla betalt in för lotterna, super!!
Dock är ni några som inte lämnat tillbaka osålda lotter ännu. Måste redovisa dessa senast nu på måndag visade det sig så skulle uppskatta om ni kan komma och lämna dessa snarast- senast söndag 28/4. Tack på förhand, Micaela
Jag har anmält Alwin för unt cup men han kan ej 6-7/6 då vi arbetar. Men helgen kan han.
Mvh Linda
Hejsan! Var det någon som såg en svart Nike träningsjacka efter träningen i dag och fick med sig den hem? Vi har tappat bort en 😔
Rapportera
Hej, en påminnelse. Imorgon (24/4) är sista dagen för inbetalning till mig för lottpaketen. Swisha mig den summa ni sålt för. Lämna resten åter till mig. Går bra att lämna i brevlådan. Märk gärna häftet med de lotter ni lämnar tillbaka med ert barns barn så är det lättare för mig att få en överblick.
Telnr för swish: 0704324350. Adress för ev lämning av lotter: Solstrålevägen 55.
Mvh Micaela, kassör för laget.
Jag kommer finnas på plats även idag om det är någon som vill ha ett lottpaket för försäljning (se tidigare inlägg).
Micaela, kassör
Hej Roger! Kul att han vill vara med! Maila mig på jotebb@hotmail.com så försöker vi lösa det.
Rapportera