Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-11

Följ

P-11

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 maj 2019 Mikaela Andric Blom

    Hej,
    Jag har en svart-vit Nike tröja som blev kvarglömd vid 14 matchen i Bälinge. Jag har också en mössa som tillhör Oscar. Tar med vid träning imorgon.
    Allt gott!
    Mikaela

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj 2019 Jessica Blom

    Tack! Kan ta den imorgon!

    Rapportera

    Rapportera

  • 26 maj 2019 Jessica Blom

    Hallå! Vi glömde en svart regnjacka idag på matchen som Håkan och Daniel var tränare på? Någon som plockat med den? 😉

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2019 Linnea Steen

    Någon som kan byta pass med oss? Från fredag pass 1 till lördag pass 3: 745-13.30? Jag vill alltså gärna byta bort lördag förmiddag men kan fredag förmiddag... mvh /Linnea (Otto Lundkvist)

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2019 Anna Kyhlén

    Lisa, Algot Rydqvist har slutat med fotboll. Såg att han står på ett pass.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 maj 2019 Jonas Andersson

    Hej!
    Gällande UNT-cupen.
    Vi är bortresta under unt-cupen och kan inte vara med och hjälpa till då.
    Jonas (pappa till Simeon)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2019 Gustaf Winther

    För Hugo Winther så kan vi inte 7/6 pga arbete men kan helgen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2019 Sanna Riml

    Vi är bortresta lör-sön, men kan jobba på fre eftermiddag från 15. (Wille Riml)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2019 Emma Sjöstedt

    Vi tar gärna pass på fredag 7/6, så sent som möjligt på eftermiddagen. (Ture Sjöstedt)

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 maj 2019 Sandra Ahlborg

    Vi jobbar den 7/6, men kan fr kl 14 samma dag. Har ett annat jobbpass på cupen sön den 9/6 kl 6.30-11.30, men annars har vi inget bokat och kan vilken tid som helst.

    Rapportera

    Rapportera