Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hemmingsmarks IF P-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hemmingsmarks IF P-13/14.
P-13/14
Följ oss för uppdateringar
Invigningen börjar från ca 19 där den brukar vara. Däremot börjar paraden först 20.05 så det är fritt fram att komma dit någon gång däremellan beroende på hur länge man orkar stå.
Det är frivilligt att komma dit och man går med hela Södra United. Inte bara vårat lag. Förhoppningsvis blir det ett härligt gäng från Södra. Jag och Åke ska dit i alla fall. Men vi åker inte dit redan från kl 19 utan kommer senare. Kanske snarare tidigast 19.30. Men det är som sagt fritt fram och inget vi styr upp enbart för detta lag.
Hej, hur blir det med paraden i år? Är det nån/några som ska gå? Isf vilken tid ska de samlas? :-)
Rapportera
Theo är förkyld o kan inte träna idag, får se om han hinner repa sig till matchen.
Rapportera
Hugo är inte med på träningen idag då han landade konstigt på armen igår under matchen så han är lite öm/ond I vissa rörelser. Så han får vila idag.
Rapportera
Linus känner sig risig så han kommer inte på träningen i kväll
Rapportera
Tack för info, då vet vi att nån kommer iaf så att de inte blir ensamma :-)
Rapportera