Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Skellefteå IBK P-10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Skellefteå IBK P-10 .
P-10
Följ oss för uppdateringar
Hej alla!
Tyvärr har min e-post klient brakat ihop men har skrapat ihop den info som gäller under årets Skellefteå Floorball Cup. Har lagt in dem under dokument och mappen "Skellefteå Floorball Cup 2024" har även lagt in arbetsschemat för cupen där, gå in och kika alt ladda hem. Så får ni läsa på vad som behöver göras på varje arbetsstation!
Läs igenom manualen för din uppgift i god tid innan.
Ni som ska arbeta i sekretariatet behöver ladda hem en app och 2st spellistor på Spotify, gärna i god tid innan så allt flyter på under cupen.
Ni som arbetar i fiket samt arenavärden ska baka varsin långpannekaka eller liknande.
WIFI finns i hallen och man kopplar upp sig via telefonens bluetooth för att kunna spela musik
Det är tre personer som arbetar vi seket i år, de ska tillsammans lösa en speaker, denna sköter ofta också protokollet, en som sköter klockan och har huvudansvaret över att utse en matchens ”glädjespridare” då denna alltid har ögonen på matchen. Samt en som sköter liverapportering och musik, musik spelas mellan matcherna, under matcherna vid avblåsningar, samt att man spelar mållåtar när någon gör mål.
Obs! På onsdag i kämpande klass behöver man inte liverapportera så det är man bara DJ.
De som jobbar första och sista passen har lite mer ansvar runt om, alla de sex-sju personer som kommer på dagens första pass ska tillsammans se till att sargen är byggd, fiket startas upp, allt är städat och ser ok ut för matcherna att starta. På onsdag och torsdag så måste sargen både byggas och rivas och hallen tömmas och städas.
Viktigt att förstå att vi gör allt tillsammans, de som filmar och sitter i sekretariatet hjälper de andra så länge matcherna inte är igång.
De som har sista passen alla dagar måste se till att allt är bortstädat/uppdiskat i fiket, alla bollar insamlade i seket mm och se till att hallen är tom innan ni lämnar.
Inför varje pass så önskar vi att man är på plats minst 20 min innan för att hinna uppdatera sig om vad som ska göras, då blir det en smidig överlämning.
Sen är det viktigt att informera alla om att man inte får gå av sitt pass förrän ersättaren är på plats, därför är det viktigt med ett uppdaterat arbetsschema så vi enkelt kan hitta vem som arbetar om någon skulle saknas.
Undrar något lag vilket omklädningsrum som ska användas så sitter det scheman på dörrarna till omklädningsrummen, tre omklädningsrum finns i hallen samt ett nere i källaren.
Viktigt att göra sig uppmärksam på det.
Skriv in under kommentarer om ni behöver byta tid/uppgift med någon annan förälder, detta får ni göra sinsemellan men viktigt att vi ledare också får veta detta och då kan uppdatera arbetsschemat. Torsdagen har jag lottat vilka som utför uppgifterna om ingen har anmält sig som frivillig... Har ni några frågor eller funderingar så får ni gärna kontakta mig så ska jag försöka besvara dem efter bästa förmåga!
Tack för schemat och info! Har en fundering om tider på torsdag, är både fika 1 och 2 där mellan 14.00-18.15 eller byter vi av varandra vid ca16?
RapporteraRapportera
Både fika 1 och 2 är där på plats…
RapporteraRapportera
Tack då vet jag! 😊👍
RapporteraRapportera
Har lagt in uppdaterade dokument under Skellefteå Floorball Cup 2024 då jag fått tag på dem så läs gärna in er på vad som gäller för respektive "arbetsstation" då den gamla infon är lite inaktuell på vissa delar... ber som sagt om ursäkt att infon kommit ut lite sent. Har även uppdaterat texten på denna nyhet så läs gärna igenom den på nytt...
RapporteraRapportera