F10
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Viktig info till alla vårdnadshavare
Här kommer ett långt inlägg som ALLA BEHÖVER LÄSA Som jag aviserat om tidigare har det gått ut en anmälan för Grill på föreningscupen (skickades ut i Mars). Vi saknar fortfarande svar från ett gäng men jag har nu stängt anmälan. De som inte svarat har fått andra uppgifter tilldelade. Samt en kallelse för den. Har man förhinder det tillfället får man lösa ersättare. Går alltså inte att ändra till deltar ej. Jag har demokratiskt fördelat så att alla får en uppgift nu! Alla behöver hjälpas åt i en ideell förening och det är på de grunderna man har med sitt barn i Sandareds IF:s verksamhet. Har föreningen uppdrag som läggs på vårt lag är det vårdnadshavarnas uppgift att ställa upp på det. Vi ledare lägger redan ner enormt mycket tid som det är. Så där behöver vi delegera. Vår målsättning i F10 har under alla år varit att göra roliga saker vid sidan om för att behålla tjejerna i fotbollen länge och det har vi lyckats med! Vi har ett fantastiskt härligt gäng 😊Men det har också krävt sitt engagemang och vi har några eldsjälar att tacka för det! Till hösten har vi några aktiviteter som blir för mycket att rodda med på några få personer och därför behöver alla engagera sig enligt följande: BUASKOGEN 30/8 Ansvariga för grill och inköp av mat. Tanken är att tjejerna avslutar med mat. Kolla över antalet anmälda och be Christine Olofsson om pengar för inköp. Jonatan Bake (Madeleine) Johan Bergdahl (Beatrice) Helena Hedelin (Agnes) FÖRENINGSCUPEN 31/8 Som tradition är det P14 och F14 lagen som ansvarar för Föreningscupen. I år är det därmed 3 lag som delar på uppdragen och vi har fått ansvar för grillen. -Inköp – Agneta (Sjömarkens IF) fixar alla inköp.Tält bygger vaktmästare på fredag och de tar fram grillarna -Bemanning - 3 personer per pass (2 i försäljningen + 1 som grillar) Vid lunchtid 4 personer, 1 behövs för påfyllnad m.m. Det kommer vara ett litet tält bredvid kiosken där grillningen sker sedan har vi ett större tält utmed väggen där all försäljning sker av hamburgare och dricka. - Förberedelser ( första passet). Bära fram bord till grillen, köra ut värmeskåpet från köket, skära grönsaker till hamburgarna och börja grilla hamburgare - Städ. Efter avslutad cup – röj och återställ, sopor och disk i köket. Agneta guidar. 1 Bakuppdrag att lämna ut till föräldrarna - 1 plåt Silviakaka – Vem erbjuder sig? SCHEMA GRILL FÖRENINGSCUPEN 8.30-11.00 – Elin Grafström (Edith), Henrik Hjort (Joline), Anna Ahlqvist (Linnea) 11.00-13.30 - Ulrika Rodelius (Linnea), Magnus Olofsson (Alice), Malin Klasson (Märta), Linda Torstensson (Ellen) 13.30-16.00 - Lina Oscarsson (Miranda), Ann Jaldevik (Ida),Christine Olofsson (Alice) Anmälan är nu låst och man behöver ersätta sin tid vid förhinder. Behöver ni byta tider sinsemellan löser ni det. Skulle det bli justeringar i tider återkommer jag. Blir i såfall att tiden kortas ner. Beror lite på spelschemats tider. SANDAREDSDAGEN 7/9 Ansvariga för inköp av korv och dricka samt grillning av korv under dagen. Grill behöver också bistås med. Andreas Johansson (Elin) Peter Huttu (Molly och Felicia) Felix Hermansson (Molly J) Utöver det behöver vi några frivilliga som hjälper tjejerna med följande: -Bemanningsschema - Fördelning av hembakat, sist blev det för mycket hårda småkakor. Så bättre fördelning i år. - swishnummer och skyltar. -hämtning av chokladhjul från SIF plus bord. -inköp av priser -hjälp med att hitta på en aktivitet -gärna med boll som besökare kan göra mot kostnad. (Även inköp av priser) Alla bidrar med en sort hembakat var. Även dem som inte kan deltaga får bidra så ”alla drar sitt strå till stacken.” Det var allt! Önskar alla en riktigt trevlig sommar så hörs vi igen till hösten.
F10
26 jun
9kommentarer
-
Inställd träning 9/10
Träningen imorgon är inställd pga för få anmälda
F10
för 6 dagar sedan
0kommentarer
-
-
Packlista
Hej! Här kommer lite hjälp till packningen. Vid samlingen på fredag får alla spelare ett matchställ, ett par strumpor, shorts, en matchtröja och vattenflaskan. Till matcher: Benskydd Fotbollsskor Flera underställ- kan behövas torra att byta med Vantar/pannband Överdragskläder Varm jacka (kan behövas när man är avbytare) Galgar att hänga upp matchkläderna på, så torkar de lättare. Extra vita fotbollsstrumpor ( om ni har) Extra väska du kan ha med till matcherna Övernattning: Luftmadrass - max 90cm bred Pump Pyjamas Kudde Sovsäck - sängkläder/lakan Tofflor Sovmask/öronproppar Necessär: Tandborste/tandkräm Schampo/balsam Tvål, deo Handduk Skoskavsplåster Medicin ( om man har någon som är viktig att den kommer med) Mobil, hörlurar, laddare Extra frukt, bars Snacks ( detta vill tränarna ska tas på kvällarna och inte så mycket under dagtid. Lite går bra under dagen men det mesta får intas på kvällarna😊) Kommer ni på något som vi missat så skriv gärna i kommentarsrutan nedanför😊 Vi ser fram emot cupen / tränarna
F10
för 16 dagar sedan
0kommentarer
-
Målvakt till torsdagens match!
Just nu är vi 9 spelare till torsdagens match. Vi har ingen målvakt. Så ska vi inte behöva ställa in matchen behöver vi lös målvakt. Jag jobbar också på att låna in spelare till matchen. Har dock ej än lyckats lösa målvakt. Så vilka ställer upp att stå i mål på torsdag? /Lisa
F10
24 sep
7kommentarer
-
Cup i Tidaholm
Hej på er! Grymt spelat idag! Vilka stjärnor Nu närmar sig cupen i Tidaholm för tjejerna (4-6/10). Vi behöver göra en liten koll med bilar till fredagen. Så att vi vet att alla kommer iväg. Det är inte helt klart än, men räkna med att vi kommer åka vid 15.30 -16.00. Svara gärna om ni kan köra och hur många platser som finns i bilen. Mer info kommer inom kort. På kickoncup.se kan ni se spelschemat och annan information. Vi är F14 år f.2010. /Ledarna
F10
22 sep
45kommentarer
-
Träning v.39
Hej! I morgon måndag, 23/9, är träningen kl:19.00-20.30. Påminner om träffen i Sjömarken på tisdag. /Ledarna
F10
22 sep
1kommentar
-
Visa fler nyheter