Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sällskapet Boule Hjo

Följ

Sällskapet Boule Hjo

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sällskapet Boule Hjo
Välj grupp

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 2 feb Göte Tegnelund

    20an idag kom i tid lottning 13.55

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb Bernt Kalin

    I morgon tisdag är det 20an
    14,00-16,00
    16,00-18,00
    Korv m bröd

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 feb Bernt Kalin

    20an idag kl 14,00

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Göran Tegnelund

    Årmöter tar vi upp detta bra med många tankar och idéer ☆

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Bernt Kalin

    Ja
    Mixlag kan ju vara en idé men de går nog inte fullt ut

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Conny Karlsson

    Jag håller med dig ang. trippelspel. Vi kanske kan pröva när vi flyttar ut på Almedal? Har en annan fundering vore det roligare att spela med mixlag så långt det är möjligt, kanske fler tjejer kommer ? Det går ju att lösa vid lottning.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Bernt Kalin

    Conny
    Problemet är att det förmodligen blir runt 40 spelare och då blir det ju många trippellag , som inte är så kul att spela i denna tävlingsformen , och banorna är för smala för att dela

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Göran Tegnelund

    Bra Conny kan bli en rolig kväll med många spelare ☆

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Conny Karlsson

    Ang. 20 an, tycker att det är en trevlig tävling. Spela samma dagar som nu men starta 15.00, spela fyra matcher fika efter två ?????

    ,

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 jan Maritha Johansson

    Tack Christer

    Rapportera

    Rapportera