Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stallarholmens SK A-lag Herrar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Stallarholmens SK A-lag Herrar.
A-lag Herrar
Följ oss för uppdateringar
Tack alla för en underbar säsong spelare ledare och alla runt om ni är kanon allihopa det är en ära att få vara delaktig som materialare i det här kanongänget.hoppas allt rullar på lika bra nästa säsong också :) GULA GRÖNA SUPERSKÖNA SSK :) :) :)
Rapportera
grattis SSK till seriesegern och vad ska man säga mer det räcker att titta på tabelen så vet man och synd att aspö inte orkade hänga hela vägen ut,men lycka till i femman nästa år och hoppas verkligen att ni upprepar samma spel som i år grattis engång :) :) :)
Rapportera
Grattis SSK till seriesegern,mycket välförtjänt,det räcker med att se målskillnaden 61+ :)!!!
Stort Grattis!
Vi kommer lägga upp bilder men när vet jag inte. Förhoppningsvis i morgon.
Kommer skriva här i gästboken när bilderna är inlagda. Kan även kasta iväg ett meddelande i eran gästbok.
Tja grabbar, skön match va d igår, tråkig att vi tappa spelet i andra:P, men 3-3 räckte för oss för att kma 2a och nu är det kvalspel som gäller, och bra spelat.. jag undrar om ni kmr lägga upp bilder från matchen igår? om ja, när då?:D
Rapportera
Tack allesammans för att man har fått varit med om denna stora framgång som vi ändå har regiserat och det är stort tack vare Anders och Håkan.
Fan ni har fått mig att känna mig som en het kalv på grönbete igen,.. :) :) :) Tack Håkan för att jag fick komma igång igen efter knäskadan som gjorde att jag trodde att det var över, och Tack Anders för den enorma energi som du har smittat på mig, inte för intet du och jag gick obesegrade i interna turneringen. :) :) ..
Hasse Brasse, som jag sa i vintras, att det är dom små detaljerna som gör det stora hela, finns alltid saker och ting som man kan förbättra, ja inte du då förståss,
Junisar, fortsätt som ni har gjort, faan vilken utveckling ni har gjort, från att nästan bett om ursäkt för att ni kommit och tränat, till att tagit för som ena fullblodsproffs, häng i så blir 5:a ännu roligare.. :) :)
Janne, ja du vet, nu sitter man här å precis bölat en skvätt, självklart får vi ju inte glömma Kenneth Andersson, se vad han gjorde med våra forwards, nästa träningsläger får vi väl boka upp Glenn Hysén så vi backar också kan få stå å nöta kvalitet :) :) :) ..
Jag har samma kännsla som 94:a. ja STÅKUK HAHAHA Puss på dig, puss på er alla, sen får man inte ju inte glömma dom övriga i trojkan, Peter kommer med sina sågningar, Stefans otroliga kåll å sist men kanske minst Dala, faan vilken klippa, Jag håller med Anders, vore man gay så vette faan, då hade du legat risigt till. :) :) :) .
Och tills sist måste man ju tacka dom mest otroliga och förstående som låter oss hålla på med det vi gör och det är våra eminenta spelarfruar, som faan sköter all markservice. puss på er
Tack för mig. Hej
Hej, vill tacka er för en bra match och ett vänligt bemötande!
Nu när vi vet att Brunnsängs IK klarat andra platsen (därmed får kvala till 5:an) så kan vi också glädjas åt att ni klarat er igenom serien obesegreda. Tycker att ni förtjänar första platsen och önskar er lycka till i 5:an. Självlart hoppas vi också att få möta er nästa år, då i div 5.
En snabb reflektion över Edins vikt, en striker är en striker oavsätt vikt!!!
Lycka till Stallis
Caps Lock Hasse!
/Mujo
Vore kanon om du kunde fixa bilder på en skiva tills i morgon så jag kan lägga upp på hemsidan.
/Anders
Puss på dig! :)
BRA PLOCKAT GUBBAR Riktigt roligt.. :) :) :)
Rapportera