Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK P-2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnanå SK P-2015.
P-2015
Följ oss för uppdateringar
Hej! Ni som har fika kommande helg ”lådorna och påsarna” till fikat finns hos oss på Soldatvägen 7.
Sen kanske någon i laget har kontakter som kan sponsra med nya lite mer praktiska lådor för ändamålet? Två lite större lådor med lock skulle kanske funka.
Hej! Vi är bortresta den 2/6, så kan ej ta fikat då! Såg att vi har fika igen den 16/6 så någon kanske kan ta den 2/6 åt oss?😊
Rapportera
Hej! Vi (Elliot) har bytt fika-vecka, så Elmers föräldrar tar fikat nu till helgen och vi tar deras pass 16/6.
Rapportera
Anton har ont i halsen, så han kan inta fara på träningen idag tyvärr!
Rapportera
Hej!
Den 18 maj genomför vi en vårcup i 5-5 spel hos oss i Storfors AIK. Vore kul om ni från Sunnanå ville vara med! Läs mer på vår hemsida www.storforsaik.se
Hejsan, för er som ska sälja fika i helgen så finns grejerna hemma hos oss på Morkullevägen 11.
Rapportera