Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Storvreta IK P-09
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Storvreta IK P-09.
P-09
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Det är lite samma sak med Sixten, han kommer och kör träning ikväll. Men han tar det lite lugnare då han har problem med en häl som gör ont. Får se hur det går.
Rapportera
Theo kommer på träningen ikväll och kör så länge han kan. Han har ont i vaden men vill testa.
Rapportera
Melker kommer tyvärr inte på träningen idag, vill vara med på första innebandyträningen inför matchen i helgen.
Rapportera
Elias avstår träningen ikväll, ont i lårmuskel.
Ouppvärmd, försökt med tigerbalsam och massagepistol.
Anton kommer på kvällens träning men kör lite lugnare för att känna efter hur det funkar efter skadan under cupen.
Rapportera
Ludwig kommer ej till träningen imorgon ti då han måste vila sin fot som han gjorde illa på cupen .
Rapportera
Theo är lite krasslig så han skippar träningen idag, men han kommer ner med tröjan…
Rapportera
Hej.
RapporteraJag undrar vad som hände med Norrtälje matchen som skulle ha varit imorgon?