Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sala FF F-12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sala FF F-12 .
F-12
Följ oss för uppdateringar
Nu har jag skickat mail till alla med en länk. Som sagt bara för att vi hade varit så duktig att sälja så har Newbody erbjudit oss direkt köp fram till 5/1-26
Så de enda ni gör är att sprida länken överallt så kan folk i hela Sverige sponsra flickorna och vi behöver inte göra något alls. BRA VA😊💪 Lycka till
Glad första advent allihopa.
Försäljningen på Newbody fick vi hop hela 21 531kr Va vi är bra. Dom ringde till mig i fredags, eftersom vi va så bra på att sälja så vill dom erbjuda oss att sälja igen med BARA direkt köp. Dvs att folk i hela Sverige kan handla av tjejerna, kravet är bara att jag skickar länk till alla så kan ni lägga ut på sociala medier så sköter sig allt av sig självt💪 Så kommer skicka ut länken till er alla igen.
Sen när vi kommer till Julcupen så kommer jag göra ett schema för bemanning av kiosk,sekretariat och grill. Kommer inom KORT⚽ Ha en fin första advent😊
Hej! Är det någon som fått ett paket med Balsamico extra av er andra? Det fattades en sådan i ett av våra beställda ordrar. Mvh Marie
Rapportera
Idag har Newbody kommit till mitt jobb.
Jag önskar att man kan hämta här på Norrängsgatan 20a (mitt emot Norrängens trädgård)
Fredag 31/10 7-11:00
Lördag 1/11 11:00-12:30
Måndag 3/11 7:00-11:00 eller 12:30-16:00
Passar inte tiderna så slå mig en signal så fixar vi de.
073-5069822
MVH Pernilla
Bra jobbat allihopa! Och TACK Pernilla för att du tog tag i att rodda med försäljningen 🙏
Rapportera
Hej.
VILKEN försäljning vi har gjort med Newbody.
Eftersom jag klantade till mig lite så har jag öppnat upp för efterbeställning. Så när alla paket har kommit så tänker jag att man får komma och hämta hos mig på jobbet. Och märker man då eller kommer på att ni vill beställa mer så är den öppen igen.
Man går in som vanligt. Men ta då gärna direkt köp😊
Återkommer när paketen kommit.
Pratade med Newbody idag och dom berömde verkligen oss💪😊
Hej Maria.
Förlåt då har jag haft tanke vurpa🙈 Ber om ursäkt för detta.
Jag kontaktar Newbody på måndag så kanske vi kan hinna med din komplettering. Skulle du vilja skicka ett mail till mig med de varor du önskar att få med?
promillan9@hotmail.com
Så försöker jag lösa de
Hej
RapporteraEn fråga utifrån att få ihop pengar till cupen. Skulle det vara intressant att städa efter valborg? Jag kan ställa frågan till kommunen om vi kan tänka oss att göra det.