Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Pixbo IBF Herrar Utvecklingslaget - PM (GAMMAL)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Pixbo IBF Herrar Utvecklingslaget - PM (GAMMAL).
Herrar Utvecklingslaget - PM (GAMMAL)
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej! Är det någon som skulle ha möjlighet att ta sekretariatet på morgondagens match kl. 9.20 i Wallenstamhallen? William är inte med imorgon. /Kristina
Rapportera
Hej,
Jag vill bara framföra ett Tack!... till alla som ställde upp som hejaklack igår på herrarnas första slutspelsmatch.
Pixbo mailade mig och skrev att ni gjorde ett kanonjobb.
Det är verkligen ingen lätt uppgift med en hemmapublik som knappt applåderar, så starkt jobbat!
Vi gör skillnad...tillsammans är vi starka
/Fredrik
Instämmer med er Johan och Jan 😊
Bra uppvärmning inför seriespelen som drar igång till helgen 😉
Hej! Efter dagens träning saknades Williams svarta Adidasbyxor. Jättetacksam om ni kan höra av er ifall det är så att ni fått med er dem hem, tel 0761-360725.
Mvh Kristina Hermansson
Härligt Jan 😊
Victor Stellrot och Linus tror jag behöver skjuts. Någon mer?
Hej,
Är det några som har plats över i sina bilar till matchen i Mellerud? Jag har fullt i min bil men jag vet att det är flera som skulle behöva någon att åka med.
Hej,
Är det någon som tog hand om en kvarglömd påse i Redfox hallens omklädningsrum igår? Den innehöll mobil och nycklar
Om vi skall kunna leverera till köpare före påsk så blir det på måndag så att vi kan packa på tisdag och leverera på onsdag.
Rapportera