Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Pixbo IBF Herrar Utvecklingslaget - PM (GAMMAL)

Följ

Herrar Utvecklingslaget - PM (GAMMAL)

Följ oss för uppdateringar
Följ
Pixbo IBF
Innebandy
Herrar Utvecklingslaget - PM (GAMMAL)

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 21 mar 2018 Fredrik Balksten

    Om vi skall kunna leverera till köpare före påsk så blir det på måndag så att vi kan packa på tisdag och leverera på onsdag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2018 Kristina Hermansson

    Toppen, tack så mycket!

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2018 Fredrik Balksten

    Annelie tar det Kristina

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 mar 2018 Kristina Hermansson

    Hej! Är det någon som skulle ha möjlighet att ta sekretariatet på morgondagens match kl. 9.20 i Wallenstamhallen? William är inte med imorgon. /Kristina

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 mar 2018 Fredrik Balksten

    Hej,
    Jag vill bara framföra ett Tack!... till alla som ställde upp som hejaklack igår på herrarnas första slutspelsmatch.
    Pixbo mailade mig och skrev att ni gjorde ett kanonjobb.
    Det är verkligen ingen lätt uppgift med en hemmapublik som knappt applåderar, så starkt jobbat!
    Vi gör skillnad...tillsammans är vi starka
    /Fredrik

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jan 2018 Fredrik Balksten

    Instämmer med er Johan och Jan 😊
    Bra uppvärmning inför seriespelen som drar igång till helgen 😉

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 dec 2017 Kristina Hermansson

    Hej! Efter dagens träning saknades Williams svarta Adidasbyxor. Jättetacksam om ni kan höra av er ifall det är så att ni fått med er dem hem, tel 0761-360725.
    Mvh Kristina Hermansson

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2017 Fredrik Balksten

    Härligt Jan 😊
    Victor Stellrot och Linus tror jag behöver skjuts. Någon mer?

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 nov 2017 Fredrik Balksten

    Hej,
    Är det några som har plats över i sina bilar till matchen i Mellerud? Jag har fullt i min bil men jag vet att det är flera som skulle behöva någon att åka med.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 nov 2017 Fredrik Balksten

    Hej,
    Är det någon som tog hand om en kvarglömd påse i Redfox hallens omklädningsrum igår? Den innehöll mobil och nycklar

    Rapportera

    Rapportera