Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Piteå HC P-11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Piteå HC P-11.
P-11
Följ oss för uppdateringar
Vilket bra initiativ med sponsringsgrupp. Jag kan nog få Wibax att gå in med en slant.
Sedan hjälper jag gärna till mer om jag kan.
/Frank
SPONSRINGSGRUPP
Hej! Jag har av föräldragruppen fått i uppgift att styra ihop en liten sponsringsgrupp. Som namnet antyder ”säljer” vi in sponsring till företag för att samla in extra pengar till laget.
I år är målet att samla ihop till en lagdress till alla grabbar och tränare (ytterjacka + byxor). Om vi ska hinna samla ihop pengarna, beställa plaggen och få dem tryckta och klara i tid behöver vi komma igång med detta omgående.
INGÅ I SPONSRINGSGRUPPEN?
Hoppas det finns ytterligare 1-2 föräldrar som vill hjälpa mig med detta. Intresserad? Hör då av dig till mig (kontaktuppgifter nedan).
SPONSRING
Jobbar/äger/känner du som förälder till något företag som du kan ordna sponsring med? Hör då av dig till mig omgående så berättar jag mer om belopp, upplägg etc.
Tack på förhand!
/Michael Danielsson
070-517 32 37
michael.danielsson@tornita.se
Hej! Charlie Ekberg kan inte vara med idag. Vi tackar hjärtligt för en trevlig och givande hockeysäsong 👍.
Önskar Swisha en tränare för en "hamburgarskuld" i Rosvik. Han hade grå mössa och röd jacka. Känner du dig träffad hör gärna av dig med Swishnummer till Ann-Sofie Ekberg 070-3950723.
Tack och hej från Ann-Sofie och Fredrik Ekberg
Godmorgon, Elias har varit sjuk och ville vänta in i det sista med förhoppningen att kunna vara med idag men han är inte nog frisk för en tuff föräldramatch :). Vill tacka för en trevlig hockeysäsong./ Ann-Catrin & Magnus
Rapportera
Nu är lagen uppdaterade på startsidan under nyheten "Lagen till Thomas Holmström cup.
Rapportera
Toppen Frank! 💯👍👏
Rapportera