Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Piteå HC P-11

Följ

P-11

Följ oss för uppdateringar
Följ
Piteå HC
Ishockey
P-11

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 17 aug 2020 Michael Danielsson

    Toppen Frank! 💯👍👏

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2020 Frank Ljungstedt

    Vilket bra initiativ med sponsringsgrupp. Jag kan nog få Wibax att gå in med en slant.

    Sedan hjälper jag gärna till mer om jag kan.

    /Frank

    Rapportera

    Rapportera

  • 17 aug 2020 Michael Danielsson

    SPONSRINGSGRUPP
    Hej! Jag har av föräldragruppen fått i uppgift att styra ihop en liten sponsringsgrupp. Som namnet antyder ”säljer” vi in sponsring till företag för att samla in extra pengar till laget.

    I år är målet att samla ihop till en lagdress till alla grabbar och tränare (ytterjacka + byxor). Om vi ska hinna samla ihop pengarna, beställa plaggen och få dem tryckta och klara i tid behöver vi komma igång med detta omgående.

    INGÅ I SPONSRINGSGRUPPEN?
    Hoppas det finns ytterligare 1-2 föräldrar som vill hjälpa mig med detta. Intresserad? Hör då av dig till mig (kontaktuppgifter nedan).

    SPONSRING
    Jobbar/äger/känner du som förälder till något företag som du kan ordna sponsring med? Hör då av dig till mig omgående så berättar jag mer om belopp, upplägg etc.

    Tack på förhand!
    /Michael Danielsson
    070-517 32 37
    michael.danielsson@tornita.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 mar 2020 Ann-Sofie Ekberg

    Hej! Charlie Ekberg kan inte vara med idag. Vi tackar hjärtligt för en trevlig och givande hockeysäsong 👍.

    Önskar Swisha en tränare för en "hamburgarskuld" i Rosvik. Han hade grå mössa och röd jacka. Känner du dig träffad hör gärna av dig med Swishnummer till Ann-Sofie Ekberg 070-3950723.

    Tack och hej från Ann-Sofie och Fredrik Ekberg

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 mar 2020 Ann-Catrin Gustafsson

    Godmorgon, Elias har varit sjuk och ville vänta in i det sista med förhoppningen att kunna vara med idag men han är inte nog frisk för en tuff föräldramatch :). Vill tacka för en trevlig hockeysäsong./ Ann-Catrin & Magnus

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2020 Ann-Catrin Gustafsson

    Ursäkta, glömde meddela att Elias G är sjuk.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2020 Hanna Engman

    Ja, cupen på lördag är på LF.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2020 Ana Popova

    Blir cupen på LF Arena?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2020 Daniel Johansson

    Nu är lagen uppdaterade på startsidan under nyheten "Lagen till Thomas Holmström cup.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 mar 2020 Ann-Sofie Ekberg

    😊👍

    Rapportera

    Rapportera