Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om PBK Kristianstad

Följ

PBK Kristianstad

Följ oss för uppdateringar
Följ
PBK Kristianstad

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 26 feb Styrelsen/Ingrid

    Stort Grattis Berry på födelsedagen från oss alla i PBK!

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 feb Jan Lundqvist

    Vinst för lag 1 mot Olofström 1 med 11-9
    Bästa i laget
    Isse J 843 👍👍
    Kjäll W 790
    Jörgen P 780

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 feb Ingemar Bengtsson

    Hej PBK:are.
    Det är snart dags att åka till Staffanstorp för årets utbyte med dem.
    Detta händer den torsdagen den 26 mars.
    24 personer kommer att bli uttagna till matcherna.
    Stor buss är bokad så det finns platser för dem som vill åka med utan att spela.
    Vi kommer troligen att äta på Gästis i Staffanstorp och spela i Lund.
    Resan kommer att kosta ca:200, spel ca: 100 och maten ca: 200.
    Utflykten kommer at ta hela dagen.
    Ni som inte kan eller inte vill delta, meddela detta till någon av lagledarna i god tid.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb Lisbeth Nilsson

    Kommer bli justeringar i lagen till Stafetten. Som det ser ut just nu blir det 8 lag med 5 spelare i varje 🎳

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb Isse

    Till den eller de det berör.
    Jag måste tyvärr lämna återbud till måndagens stafett. Återkommer på tisdag em till lagledningen om jag är frisk för att kunna spela på onsdag.//isse

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 feb Lisbeth Nilsson

    JOKERLOTTERIET v.8

    Vinst för nr 15
    Grattis Åke Junander 😀

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb Rosa

    Dags för Derby Nästa Torsdag
    Både lag 4 o 5 : 9.30
    Lag 2 o 3 :11.00

    = Dags för Lunch på Yllan efteråt : Bokat bord !

    Dagens: Gräddig Fisksoppa med vitt vin toppad med räkströssel o bröd krutonger
    Vaniljgratinerad Hallonpaj med grädde

    Anmälan till mig senast måndag kväll 23/2
    Kommer upp lista i hallen imorgon
    PS. Laguppställningen kommer😉🎳

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb Lars Ström

    👍👍👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb Lisbeth Nilsson

    Ok. Uppfattade som det stod ett ? efter. Fixar och stryker dig

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 feb Lars Ström

    Hej

    Jag har skrivit att jag enbart ska fika! Ej spel

    Rapportera

    Rapportera