Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om P18 IK F-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från P18 IK F-13/14.
F-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Här kommer påminnelse om blå lagunen v27. Det är ju veckan efter cupen så vi hoppas tjejerna har lite kraft kvar att kunna jobba också.. 1 vuxen och spelaren ska vara med o jobba. Den står först är ansvarig och ser till att lådan är med och kontaktar de andra den dagen för eventuell samåkning. Jag vill också se en kommentarer att ni sett detta och det har blivit någon enstaka ändring i schemat.
Mån 29/6 Moa, Liv, Celin
Tis 30/6 Emma , Tindra, Mimmi
Ons 1/7 Alice B, Astrid, Eve
Tord 2/7 Julia, Sigrid, Ida
Fre 3/7 Ellen, Alicia, Lily
Lör 4/7 iza, Livia, Edda
Sön 5/7 Amina, Olivia, Uma.
Resten kommer få jobba v32 som vi delar med 2 andra lag.
Ons 5/8 Isabella, Leia
Tors 6/8 Ester, Siv, Manasik
Fred 7/8 Signe, Maja, Mariam
Lördag 8/8 Melissa, Lollo, Nike,
Söndag 9/8 Elvira, Malak, Fatem
| Träning | 1 jul, 17:15 |
| Träning | 2 jul, 17:15 |
| Visby BoIS (borta) | 3 aug, 00:00 |
| Lärbro IF (hemma) | 15 aug, 10:00 |
| IFK Visby (hemma) | 16 aug, 10:00 |
👍🏻
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍🏽
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Ok.
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraNike kan dock inte v32
Rapportera
My Matsdotter Björk betyder det att en vuxen kommer och jobbar eller betyder det att ni inte kan alls?
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍🏻
RapporteraRapportera
Vi ar bortresta. Fr o m den 6/8
RapporteraRapportera
Kan någon annan ta sakerna med sig ut till lagunen 1/7 då vi är på landet och åker direkt dit.
RapporteraRapportera
Då gör vi så här..
Rapporterakan nike tisdag 30/6 och Mimmi får ta lördag 8/8?
Rapportera
Uma 👍🏽
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Jag och Nike kan den 30/6
RapporteraRapportera
Perfekt då byter vi om bara Mimmi kan lördag v32
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍🏼
RapporteraRapportera
Ja vi tar v. 32!
RapporteraRapportera
Mycket bra 👍
RapporteraRapportera
⚽️👌
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Har aldrig varit vakt där förut, ser i PM 2025. 09-16:30. Väldigt många timmar i solen. Träffas man där 09? Är man alltså 3 barn o 3 vuxna på plats, vart går pengarna? Rent in i lagkassan? Tänker om ngn chaufför börjar tjafsa
RapporteraRapportera
Jobbpasset är mellan 9-16:30, antingen åker man ihop eller så ses man där ute.
RapporteraVi kör med 3 barn som tar betalt ihop med 1 -2 vuxen och 2-3 vuxna styr upp parkeringen.
Men är man totalt 6st så har man möjlighet att turas om att ta ett svalkande dopp då och då speciellt barnen.
Pengarna går till klubben och laget. Sen ska man tänka på att klubben betalar domare, planer osv. Jag Har varit där ute typ 8 gånger och ingen tjafsar när man säger att pengarna går till en fotbollsklubb med endast tjejer.. sen tror jag det finns en skylt med all info på plats..
Rapportera
👍🏻
RapporteraRapportera
👍🏾
RapporteraRapportera
Matilda Dahl
RapporteraKan du va ansvarig för lådan istället för Alice B då dem inte är i stan?
Rapportera