Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om P18 IK Ledare
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från P18 IK Ledare.
Ledare
Följ oss för uppdateringar
Hej! Snart är det dags för föreningens största arbetuppdrag, Blå lagunen-parkeringen.
Alla lag har sedan tidigare fått information om vilka veckor som respektive lag bemannar. De flesta föräldrar och spelare har varit med tidigare år så allt borde flyta på under sommaren om alla hjälps åt.
Kristoffer på kansliet kommer att vara behjälplig med att fylla på med saker som saknas i lådan, ha kontakt med Länstyrelsen mm. Kristoffer når ni på kanslitelefonen 073-723 54 52
Kristoffer behöver en kontaktperson per lag som han kan skicka ut information till. Kontaktpersonen ansvarar för att föra vidare informationen till de egna lagets föräldrar och spelare. Kommentera här vem som är kontaktperson för respektive lag. Ange namn, mobilnr och e-post.
Med vänlig hälsning,
Ni som är kontaktpersoner,
Gå med i WhatsApp gruppen genom att klicka på länken:
Länk till grupp
Jag kan vara kontakperson mot U och A-lag, han har nog mina uppgifter;)
RapporteraU-laget är först ut nästa vecka, hämtas allt i tvättstugan och finns det instruktioner där? Eller kommer det via mail ;)
Rapportera
För F15/16 är det Sofi Öhrn Sofi.ohrn@gmail.com 0760624011 och Rindi Jalkler 0730377264 rindi.jalkler@gmail.com
RapporteraRapportera
Hej! Lådan till Blå lagunen är komplett och kommer att ligga i tvättstugan. Det finns information i pärmen som ligger i lådan. Viktigt att ni utser en kontaktperson i lagen och meddelar det här i tråden så att vi kan informera om mer information och uppdateringar. Glad midsommar!
RapporteraRapportera
För närvarande är kortläsaren till blå lagunen ur funktion. Vi kollar upp det på måndag och uppdaterar er om läget.
RapporteraDet får bli swisch och kontanter som gäller tills problemet är löst.
Vi har uppdaterat information i pärmen som är nytt för i år så läs in er på det.
Vill också påminna er om att ytterdörren till ingången i källaren alltid ska vara stängd. Heja Sverige!
Rapportera
Jag är kontaktperson för f13/14
RapporteraÄr det något så ring mig 0734394323
De som jobbar på söndag 28/6 se till att allt finns i tvättstugan när ni är klara så de som jobbar vårt första pass på måndag 29/6 kommer åt grejerna.
Mvh Johnny
Rapportera
Hej!
RapporteraHar försökt att ringa dig Kristofer. Vart finns walkie-talkie? Dom jobbade utan dom idag.
Mvh
Magnus
Rapportera
Hej! Missade att meddela att vi inte använder Walkie-talkies i år. Vi har strukit det i pärmen. Använd mobiler istället!
RapporteraVi kommer att få en ny kortläsare så det kommer att ta några dagar innan vi får den. Återkommer när den är på plats.
Rapportera
Hej! Vi har inhandlat 2 st förstahjälpen kit som ligger till vänster innanför entrédörren i klubbhuset. Sara som är på plats på blå lagunen idag är informerad om läget.
RapporteraRapportera
Hej! Det har kommit frågor om hur vi gör när vi inte har kortläsaren på plats med tanke på att utländska turister inte kan swisha. I första hand tar vi kontanter och om dom inte har så får dom stå utan att betala.
RapporteraVi hoppas kortläsaren snart är på plats!
Rapportera
Ni som är kontaktpersoner, gå med i WhatsApp gruppen för alla kontaktpersoner. Den finns under nyheten 👆
RapporteraRapportera
Ni får gärna påminna om att vi enligt vårt avtal ska bemanna fram till 16.30.
RapporteraLisa har uppmärksammat att Swishbetalningarna i veckan upphört vid 16-tiden. Så det handlar både om att följa vårt
avtal och att inte tappa intäkter om vi packar ihop för tidigt. Lycka till i värmen!
Rapportera