Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om P18 IK Ledare

Följ

Ledare

Följ oss för uppdateringar
Följ
P18 IK
Fotboll
Ledare

Blå lagunen - kontaktperson

för 4 dagar sedan 11 kommentarer 257 visningar
Cecilia Engström Tränare
11 kommentarer
  • för 11 dagar sedan Linda Helledaij

    Jag kan vara kontakperson mot U och A-lag, han har nog mina uppgifter;)

    U-laget är först ut nästa vecka, hämtas allt i tvättstugan och finns det instruktioner där? Eller kommer det via mail ;)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Moa Velin

    För F15/16 är det Sofi Öhrn Sofi.ohrn@gmail.com 0760624011 och Rindi Jalkler 0730377264 rindi.jalkler@gmail.com

    Rapportera

    Rapportera

  • för 9 dagar sedan Kristoffer Ahl

    Hej! Lådan till Blå lagunen är komplett och kommer att ligga i tvättstugan. Det finns information i pärmen som ligger i lådan. Viktigt att ni utser en kontaktperson i lagen och meddelar det här i tråden så att vi kan informera om mer information och uppdateringar. Glad midsommar!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 8 dagar sedan Kristoffer Ahl

    För närvarande är kortläsaren till blå lagunen ur funktion. Vi kollar upp det på måndag och uppdaterar er om läget.
    Det får bli swisch och kontanter som gäller tills problemet är löst.

    Vi har uppdaterat information i pärmen som är nytt för i år så läs in er på det.

    Vill också påminna er om att ytterdörren till ingången i källaren alltid ska vara stängd. Heja Sverige!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Johnny Eldnor

    Jag är kontaktperson för f13/14
    Är det något så ring mig 0734394323
    De som jobbar på söndag 28/6 se till att allt finns i tvättstugan när ni är klara så de som jobbar vårt första pass på måndag 29/6 kommer åt grejerna.
    Mvh Johnny

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Magnus Jonsson

    Hej!

    Har försökt att ringa dig Kristofer. Vart finns walkie-talkie? Dom jobbade utan dom idag.

    Mvh
    Magnus

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Kristoffer Ahl

    Hej! Missade att meddela att vi inte använder Walkie-talkies i år. Vi har strukit det i pärmen. Använd mobiler istället!

    Vi kommer att få en ny kortläsare så det kommer att ta några dagar innan vi får den. Återkommer när den är på plats.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Kristoffer Ahl

    Hej! Vi har inhandlat 2 st förstahjälpen kit som ligger till vänster innanför entrédörren i klubbhuset. Sara som är på plats på blå lagunen idag är informerad om läget.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Kristoffer Ahl

    Hej! Det har kommit frågor om hur vi gör när vi inte har kortläsaren på plats med tanke på att utländska turister inte kan swisha. I första hand tar vi kontanter och om dom inte har så får dom stå utan att betala.
    Vi hoppas kortläsaren snart är på plats!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Ida Johansson

    Ni som är kontaktpersoner, gå med i WhatsApp gruppen för alla kontaktpersoner. Den finns under nyheten 👆

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Eva Lindvall

    Ni får gärna påminna om att vi enligt vårt avtal ska bemanna fram till 16.30.
    Lisa har uppmärksammat att Swishbetalningarna i veckan upphört vid 16-tiden. Så det handlar både om att följa vårt
    avtal och att inte tappa intäkter om vi packar ihop för tidigt. Lycka till i värmen!

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in