Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS P 12/13 Handboll

Följ

P 12/13 Handboll

Följ oss för uppdateringar
Följ
Vintrosa IS
Handboll
P 12/13 Handboll

Transporter till Åhus

för 6 dagar sedan 20 kommentarer 239 visningar
Thomas Bodin Tränare
20 kommentarer
  • för 6 dagar sedan Andrea Bengtsson

    Vi löser Hugo fram och tillbaka men är inte så behjälpliga till andra tyvärr då vi utgår ifrån Halmstad och ska tillbaka dit sen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Thomas Bodin

    Även Svante tar sig dit med familjen och blir sen kvar i Skåne.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Jessica Lundin

    Alvar skulle behöva åka med någon både dit och hem om möjligheten finns

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Sandra Andersson

    Lukas åker dit och hem på egen hand då vi semestrar i Danmark veckan innan. Alla platser i vår bil går till familjen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Emma Linder

    Vi kommer vara i Simrishamn så vi skjutsar Oliwer till Åhus och sen tillbaka till Simrishamn när cupen är slut.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Jossan Löfstrand

    Vi skjutsar Johan till Åhus på måndagen och hem på torsdagen, lite oklart än om vi åker direkt eller stoppar hos släktingar på vägen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Bertil Sundin

    Vi kommer att vara en del på Österlen för att heja på er och även köra Elis.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Thomas Bodin

    Glömde: Vill också att man meddelar mig om man inte har tänkt vara där alla 3 nätter.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Maja Bjurling

    Finns det något spelschema redan?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Jon Gotlin

    Spelschema finns här https://ahusbeachhandboll.cupmanager.net/2026,sv/result/

    Vi har två lag i P14 och ett i P13.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Wesam Ilia

    Vi har inte möjlighet att köra Elissios till cupen. Får han plats med någon annan är vi tacksamma och betalar självklart kostnaden..

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Jessica Lundin

    Är det någon som har plats i bil ner till cupen?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Thomas Bodin

    Minibuss kommer att köras både dit och hem. Den går att köpa in sig på

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Jessica Lundin

    Grymt bra jobbat 🙌🙏

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Karin Jarlborg

    Vi skjutsar Ruben från Norrköping tisdag 14/7 och åker hem från Åhus torsdag 16/7. (Ruben är på cupen två nätter)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Jessica Lundin

    Bokar gärna en plats till Alvar i minibussen

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Jessica Öholm

    Olle Ö och Olle P tar sig dit och hem gemensamt, kommer ha supportrar med sig

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Jon Gotlin

    Alvar och Elissios får plats i bussen :-) Blir det väldigt få som inte behöver skjuts kanske vi fixar en mindre bil. Alternativt om någon förälder vill vara med och köra minibussen istället för en egen bil.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Andrea Bengtsson

    Hugo är på cupen två nätter (kommer på kvällen den 13:e och sen åker vi hem på kvällen den 15:e).

    Rapportera

    Rapportera

  • för 22 timmar sedan Emma Kleviam

    Bokar gärna in en plats i minibussen till Loa.dit och hem

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in