Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS P 12/13 Handboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vintrosa IS P 12/13 Handboll.
P 12/13 Handboll
Följ oss för uppdateringar
Nu börjar Åhus cup närma sig och jag tänkte försöka få mig en uppfattning om era möjligheter att ta er dit och hem. Vi ledare (i det här fallet Jon och jag) har ju frånsagt oss ansvaret för transporter till och från cupen. Båda tar oss direkt vidare på familjesemestrar efter cupen. Vi är dock båda på plats från måndag 13/7 till torsdag 16/7. Vi har bokat boende på skola för alla spelare dessa datum. Kostnad för boende och mat landar på 1200kr som kan betalas in till lagkassan. Märk "Åhus".
Jag skulle vilja att samtliga 15 spelare meddelar mig hur man tar sig dit och hem samt om man har möjlighet att stötta med skjuts någon av sträckorna. Gärna så snart som möjligt. Jag kan tänka mig att köra en minibuss dit med plats för 8 spelare, men då behöver någon annan vuxen köra den hem. Och kostnaden för bussen får spelare som nyttjar det alternativet stå för. Bussen kostar 5.200 att hyra plus bensin (ca 1500-2000). Meddela mig som sagt så snart som möjligt.
Vi kör på med träningar som vanligt fram till cupen.
Vi löser Hugo fram och tillbaka men är inte så behjälpliga till andra tyvärr då vi utgår ifrån Halmstad och ska tillbaka dit sen.
RapporteraRapportera
Även Svante tar sig dit med familjen och blir sen kvar i Skåne.
RapporteraRapportera
Alvar skulle behöva åka med någon både dit och hem om möjligheten finns
RapporteraRapportera
Lukas åker dit och hem på egen hand då vi semestrar i Danmark veckan innan. Alla platser i vår bil går till familjen.
RapporteraRapportera
Vi kommer vara i Simrishamn så vi skjutsar Oliwer till Åhus och sen tillbaka till Simrishamn när cupen är slut.
RapporteraRapportera
Vi skjutsar Johan till Åhus på måndagen och hem på torsdagen, lite oklart än om vi åker direkt eller stoppar hos släktingar på vägen.
RapporteraRapportera
Vi kommer att vara en del på Österlen för att heja på er och även köra Elis.
RapporteraRapportera
Glömde: Vill också att man meddelar mig om man inte har tänkt vara där alla 3 nätter.
RapporteraRapportera
Finns det något spelschema redan?
RapporteraRapportera
Spelschema finns här https://ahusbeachhandboll.cupmanager.net/2026,sv/result/
RapporteraVi har två lag i P14 och ett i P13.
Rapportera
Vi har inte möjlighet att köra Elissios till cupen. Får han plats med någon annan är vi tacksamma och betalar självklart kostnaden..
RapporteraRapportera
Är det någon som har plats i bil ner till cupen?
RapporteraRapportera
Minibuss kommer att köras både dit och hem. Den går att köpa in sig på
RapporteraRapportera
Grymt bra jobbat 🙌🙏
RapporteraRapportera
Vi skjutsar Ruben från Norrköping tisdag 14/7 och åker hem från Åhus torsdag 16/7. (Ruben är på cupen två nätter)
RapporteraRapportera
Bokar gärna en plats till Alvar i minibussen
RapporteraRapportera
Olle Ö och Olle P tar sig dit och hem gemensamt, kommer ha supportrar med sig
RapporteraRapportera
Alvar och Elissios får plats i bussen :-) Blir det väldigt få som inte behöver skjuts kanske vi fixar en mindre bil. Alternativt om någon förälder vill vara med och köra minibussen istället för en egen bil.
RapporteraRapportera
Hugo är på cupen två nätter (kommer på kvällen den 13:e och sen åker vi hem på kvällen den 15:e).
RapporteraRapportera
Bokar gärna in en plats i minibussen till Loa.dit och hem
RapporteraRapportera