Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hägersten SK P2009

Följ

P2009

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hägersten SK
Fotboll
P2009

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 3 jun 2019 Malin Ärlsjo

    Jag tror vi har extra som Sixten kan låna! Är dock inte säker på skostorlek, kan 34 funka också i värsta fall?

    Rapportera

    Rapportera

  • 2 jun 2019 Kalle Dahlin

    Jag och Ville går ner till fotbollsplanen nu kl 16 och spelar fotboll om någon är sugen på att haka på. /Kalle och Ville

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 maj 2019 Kalle Dahlin

    Hej!
    Vi tror att Ville glömt sina träningsbyxor, den nya varianten från Nike igår efter träningen. Det står VD på benet. Någon som hittat?
    /Kalle

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 maj 2019 Rebecca Dahlin

    Tack Anna! Vad snällt att ni tar med den imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 mar 2019 Fredrik Engström

    Hej!

    Vi skulle gärna vilja bjuda in er till årets upplaga av UNT-cupen i fotboll.
    Årets cup spelas i Storvreta utanför Uppsala mellan 6 och 9 juni.

    Förra året deltog 300 lag och i år tror och hoppas vi på betydligt fler.
    Cupen är öppen för pojk- och flicklag med spelare födda 2005-2012.

    Cupen spelas på konst-/naturgräs.
    Vid sidan av planerna kommer det ske massa aktiviteter såsom tivoli, utställningar och andra roliga aktiviteter för alla åldrar. Det kommer finnas foodcourts med ett stort utbud av mat.

    Boende i skola finns att tillgå.

    Mer information samt anmälan finns på www.laget.se/UNTcupen.
    Vid eventuella frågor kontakta
    Åke Österberg 073-663 63 11
    Med vänlig hälsning,

    Cupledningen UNT-cupen

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 nov 2018 Linda Hällgren

    Hej, i höstmörkret. Sven-Lennon tog hand om en overalltröja med nummer 18 på. Någon hade glömt den så han tog med den hem.
    Mvh Linda

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 okt 2018 Henrik Ulander

    Hej. Bra kämpat! Nils saknar sina målvaktshandskar efter dagens cupmatcher.
    Kan någon ha tagit hand om dom?

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 apr 2017 Henrik Ulander

    Hej. Hur ser det ut i matchen mot Boo på söndag? 4 anmälda i appen. Är det ngn som svarat men inte har appen? Går det att samordna transport?
    / Henrik

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 apr 2017 Kalle Dahlin

    Låter klokt, Linda.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 apr 2017 Linda Hällgren

    Hej alla föräldrar. Vilka tappra barn ni har. De kämpade på bra i snöstormen:). Vad jag tänkte på var att ingen hade regnkläder och de flesta frös. Inget pekfinger på någon då mitt barn frös mest av alla:). Tänkte fråga här om det är möjligt att köpa träningskläder av HSK som tål svenskt väder? Ska tåla hagel, regn, snö och blåst helst. Tänker att galonisar inte är så roligt att träna i:) Med vänlig hälsning, Linda, Sven-Lennons mamma

    Rapportera

    Rapportera