Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Överkalix Bouleklubb

Följ

Överkalix Bouleklubb

Följ oss för uppdateringar
Följ
Överkalix Bouleklubb
Överkalix Bouleklubb

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 16 dagar sedan Monica Eliasson

    Bra Majvor

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Majvor Andersson

    Är det 11/6 som gäller för tävling då kan jag också!Monica Eliasson jag är tillgänglig!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Monica Eliasson

    Då kan jag tävla men behöver en partner

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Lennart Väppling

    Tävlingen flyttas till torsdag 17.00

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Roland Eliasson

    Gyljen kl 17:00 i kväll

    Rapportera

    Rapportera

  • 21 apr Monica Eliasson

    Vart spelar vi ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr Doris Larsson

    Ja det tycker jag mycket roligare att vara ute har varit förkyld därför jag inte var i måndags.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr Ethel Eliasson

    Det blir bra 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr Britt Partanen

    Vi spelar ute tycker jag. Var och kollade banan, hur fin som helst. Gerhard och Karin var där.
    Tittade in i bodan, fanns inget där. Vore bra om någon kunde hämta ringar och lillar.
    Har ingen bil för tillfället.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr Karin Hansson

    Jag tycker ute om det är fint väder. Pratade med Abdalla om att det kanske blir ute om det är fint väder.

    Rapportera

    Rapportera