Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Överkalix Bouleklubb
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Överkalix Bouleklubb.
Överkalix Bouleklubb
Följ oss för uppdateringar
Är det 11/6 som gäller för tävling då kan jag också!Monica Eliasson jag är tillgänglig!
Rapportera
Ja det tycker jag mycket roligare att vara ute har varit förkyld därför jag inte var i måndags.
Rapportera
Vi spelar ute tycker jag. Var och kollade banan, hur fin som helst. Gerhard och Karin var där.
Tittade in i bodan, fanns inget där. Vore bra om någon kunde hämta ringar och lillar.
Har ingen bil för tillfället.
Jag tycker ute om det är fint väder. Pratade med Abdalla om att det kanske blir ute om det är fint väder.
Rapportera
Bra Majvor
Rapportera