Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF P-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ope IF P-14.
P-14
Följ oss för uppdateringar
18/6 kl.19.00 på Torvallen.
Match mellan Ope IF och Cosmos. Vi behöver minst 4 bollkallar + en ansvarig förälder.
Träff 30 minuter innan match. Killarna ska ha Ope-kläder på sig. De blir bjudna på fika i pausen.
Frivilliga anmälningar snarast, dock senast tisdag! Vi kommer kalla er annars och då får ni själva ordna med ersättare om ni inte kan.
| Träning | 29 jun, 18:45 |
| Storsjöcupen | 30 jun, 18:00 |
| Träning | 3 aug, 19:00 |
| Träning | 5 aug, 17:45 |
| Träning | 6 aug, 18:00 |
|
|
Fotbollsskolan avslutad |
| 22 maj | Premiär |
| 20 maj | Fotbollsskolan |
| 4 maj | Fotbollsskolan |
| 27 apr | Bauhausbrasan Sista April |
Kai anmäler sig !
RapporteraRapportera
Ser att Kai är kallad till matchen så då blir det nog lite tajt med tid kanske ☺️
RapporteraRapportera
Ni övriga som inte kallats till match 18/6 kan anmäla era barn, annars får vi välja ut några bara helt enkelt!
RapporteraRapportera
Hermon kan anmäler sig.
RapporteraRapportera
Kanon 🤩
RapporteraRapportera
Ja jag såg det senare :)
RapporteraRapportera
Viggo är bortrest hela nästa v.
RapporteraRapportera
Otto anmäler sig
RapporteraRapportera
Kanonbra 👌🏻 Kan även du Stefan närvara som vuxen? Behövs inte göras så mycket mer än hålla koll på att barnen får sina västar och att alla är på plats :)
RapporteraRapportera
Emanuel anmäler sig 🤩
RapporteraRapportera
Abdiqani anmäler sig.
RapporteraRapportera
Kanon 🤩
RapporteraRapportera
Jag kommer skicka kallelse till de som anmält sig under morgondagen!
RapporteraRapportera
Yes, fixar det :)
RapporteraRapportera
Tack för det 🤩
RapporteraRapportera
Leon ställer upp som bollkalle ⚽️💙🤍
RapporteraRapportera
Vad roligt 👌🏻⚽️
RapporteraRapportera
Hej Khalid anmäler sig.
RapporteraRapportera
Jag tar emot grabbarna 18.30 utanför vårat omklädningsrum. Om ni blir fler än 4 så är det bra. Välkomna! // Janne
RapporteraRapportera
De blir 6 stycken som det ser ut, två stycken kommer lite senare då de har match precis innan och troligtvis inte hinner till samlingen 18.30 🥰
RapporteraRapportera