Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF F-14

Följ

F-14

Följ oss för uppdateringar
Följ
Ope IF
Fotboll
F-14

INVIGNING STORSJÖCUPEN

för 13 dagar sedan 16 kommentarer 175 visningar
Amanda Blomqvist
16 kommentarer
  • för 5 dagar sedan Magnus Eriksson

    Hej!
    Vore toppen om jag kunde få en uppskattning av hur många som har möjlighet att hjälpa till på invigning. Dom som kan får gärna skriva så jag får ett hum om hur många vi blir. Ju fler vi blir desto mera pengar till tjejerna. Från oss kommer 3 st.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Elisabeth Nyman

    Från Ida W kommer 1 st.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Richard Lindberg

    Från Elsa NL kommer 1 st.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Joakim Malting

    Från Linnéa kommer 1 förälder

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Marcus Novén

    Från Alva kommer 1st

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Johan Hådell

    Från Milla kommer minst en, ev två.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Sofia Frisk

    Från oss kommer en, då jag tänker att Ludvig är med tjejerna i laget.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Amanda Blomqvist

    Från Amelia minst en, ev två.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Mats Erhardsson

    Från Lova E kommer 1st

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Per Ödmark

    Jag Sofie och Molly.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Per Ödmark

    Inte Molly. Hon är ju med sitt lag. Osv

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Carina Wigen

    Wigen troligen två men minst en

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Julia Wiberg

    En kanske två från Ella

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Anna Häggkvist

    En, ev. två från Ida.S

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Tommy Melin Norlander

    Från Signe E kommer 1st

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Lina Pernbratt

    Jonas är med laget och jag är med som ledare för lillebrors lag, så tyvärr ingen från Majken.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in