Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF F-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ope IF F-14.
F-14
Följ oss för uppdateringar
⚽️ Hej alla fotbollsföräldrar! ⚽️
Tack för en fantastisk fotbollshelg i Hudik! Vilka tjejer vi har – kämpaglöd, laganda och massor av glädje 💙
Nu laddar vi om inför Storsjöcupen! I samband med cupens invigning har laget fått möjlighet att delta i jobb som ger pengar till tjejernas lagkassa.
📅 Datum: 30 juni
🕓 Samling: 16.45 vid scenen på Stortorget
⏰ Slut: När invigningen är avslutad (tiden kan påverkas av om Norge spelar sextondelsfinal eller inte).
Vi hoppas att minst en förälder per spelare kan hjälpa till, men ju fler vi blir desto större blir tillskottet till lagkassan. Ta gärna med familj, släkt och vänner som vill hjälpa till – varje person gör skillnad!
Tillsammans skapar vi bästa möjliga förutsättningar för tjejerna, både på och utanför planen. ⚽️💙
| Matchsammandrag Nälden | 28 jun, 09:00 |
| Träning | 29 jun, 17:45 |
| Storsjöcupen | 1 jul |
| Storsjöcupen | 2 jul |
| Storsjöcupen | 3 jul |
|
|
Fotbollsskolan avslutad |
| 22 maj | Premiär |
| 20 maj | Fotbollsskolan |
| 4 maj | Fotbollsskolan |
| 27 apr | Bauhausbrasan Sista April |
Hej!
RapporteraVore toppen om jag kunde få en uppskattning av hur många som har möjlighet att hjälpa till på invigning. Dom som kan får gärna skriva så jag får ett hum om hur många vi blir. Ju fler vi blir desto mera pengar till tjejerna. Från oss kommer 3 st.
Rapportera
Från Ida W kommer 1 st.
RapporteraRapportera
Från Elsa NL kommer 1 st.
RapporteraRapportera
Från Linnéa kommer 1 förälder
RapporteraRapportera
Från Alva kommer 1st
RapporteraRapportera
Från Milla kommer minst en, ev två.
RapporteraRapportera
Från oss kommer en, då jag tänker att Ludvig är med tjejerna i laget.
RapporteraRapportera
Från Amelia minst en, ev två.
RapporteraRapportera
Från Lova E kommer 1st
RapporteraRapportera
Jag Sofie och Molly.
RapporteraRapportera
Inte Molly. Hon är ju med sitt lag. Osv
RapporteraRapportera
Wigen troligen två men minst en
RapporteraRapportera
En kanske två från Ella
RapporteraRapportera
En, ev. två från Ida.S
RapporteraRapportera
Från Signe E kommer 1st
RapporteraRapportera
Jonas är med laget och jag är med som ledare för lillebrors lag, så tyvärr ingen från Majken.
RapporteraRapportera