Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF U3 11/12

Följ

U3 11/12

Följ oss för uppdateringar
Följ
Ope IF
Fotboll
U3 11/12

Storsjöcupen - arbetsinsats

för 12 dagar sedan 7 kommentarer 206 visningar
Maria Dahllöw Förälder
7 kommentarer
  • för 12 dagar sedan Frida Hallqvist

    Hej!
    Ture har två syskon som spelar cupen där vi utför arbetsinsatser, så han kan ni stryka här!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Maria Dahllöw

    Det har vi koll på 😀
    Även barn till ledare är undantagna. Men det är fortfarande 30 spelare som ska vara med, så borde vara lugnt att fylla alla pass.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Madeleine Teland

    Formsformuläret stod bara och tuggade, har våra svar registrerats?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Maria Dahllöw

    Inte vad jag kan se.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Maria Dahllöw

    17 svar hittills. Fyll gärna i så snart som möjligt!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Jonas Nilsson

    Hej, Står det någonstans exakt vad man behöver göra som planvärd?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Maria Dahllöw

    Det finns en instruktion. Jag kan lägga upp den senare. Men främst handlar det om att ta emot lagen, stötta domaren, och finnas för ledare om det uppstår frågetecken. Mycket trevlig uppgift om man gillar fotboll 😁 Tips: ta med stol.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in