Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ödåkra IF P-2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ödåkra IF P-2014.
P-2014
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej Benny vad tråkigt han blev sjuk, men kul att han gillade träningen. Hoppas han kan vara med på torsdag igen.
Rapportera
Hej. Alvin hade jätte kul i torsdag och trivs jätte bra. Tyvärr är det så att han har fått hög feber idag så kan inte vara med imorgon på städningen. Han såg jätte mycket fram emot det.
Rapportera
Tjena!
Hur blir det med inomhusfotbollen? När drar det igång och i vilken hall?
Hej De är en del som får problem på söndag jag kan bara varannan då jag jobbar varannan söndag.
Rapportera
Hej, Alvin kommer inte kunna vara med denna termin då han har simskola på söndagar. Vet inte vem jag ska vända mig till så skriver det som en liten notis här. Tack för denna gång så återkommer vi och kollar av till nästa termin 😊 mvh Charlotte och Alvin
Rapportera
Först träning på söndag, som vanligt. Sedan match borta mot Allerum på torsdag 21/5 kl 11:30
Rapportera