Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nybro IF P-2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nybro IF P-2012.
P-2012
Följ oss för uppdateringar
Hej! Noah kommer inte på kvällens träning, inte så pigg och har ont i halsen.
Rapportera
Liam är fortfarande inte pigg så kommer inte på kvällens träning
Rapportera
Hej på er!
RapporteraIngen träning ikväll pga snö.
Nästa träning är på onsdag 19:30 i OG-hallen.
Mvh/Jens