Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nybro IF P-2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nybro IF P-2012.
P-2012
Följ oss för uppdateringar
Liam glömde kvar ett benskydd i omklädningsrummet i lördags efter matchen- finns det någon upphittat-låda på Vickan?
Rapportera
Hej! Noah hoppar över träningen idag, han fick träningsvärk efter gårdagens träning. Mvh
Rapportera
Glöm inte att träningen ikväll börjar kl 17:00. Samling på Vickans övervåning för teori. Sen spelar vi match mot P13.
Rapportera
Liam har väldigt ont i sitt knä så han måste hoppa träningen idag och imorgon är vi bortresta. Men han kommer på måndag-tisdag
Rapportera
Vi tränar på Åkrahäll idag. Åskar det så avbryter vi träningen.
Rapportera
Hej! Ni som kör från Nybro imorgon vänligen möt upp på Vickan då det är många som behöver skjuts
Rapportera