Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Näsums IF A/B lag Herrar

Följ

A/B lag Herrar

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 apr 2013 Webbmaster NIF

    Vem har sagt att något inlägg är ointressant? Saklig och subjektiv kritik är sånt som för en förening framåt!
    Man ska oxå kunna stå för de.. hur skall det annars kunna ses som specielt Subjektivt och särskilt sakligt!

    Olsson, du kanske kunde tagit dig till Vallen om du nu är intresserad, det var dubbla träningsmatcher! Gå in på Hörviks sida och se om du hittar någrar. Kul med intresse men tiden har begränsningar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr 2013 L A Persson

    Ett inlägg behöver inte vara ointressant bara för att det är anonymt, möjligen obekvämt för styrelse och ledning som haft oförmåga att hantera ett problem.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr 2013 Olsson

    Grymma matchreferat fr NIF - Hörviken !

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr 2013 Webbmaster NIF

    Nu är nivån väldigt låg.
    Personangrepp samt dumheter klarar vi oss utan.

    Skärpning tack!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr 2013 Näbojan

    Bra spel igår en mycket bra laginsats !!! När det gäller vad guden tycker så är det ointresant när de inte vill var ofentliga !! vi kommer att lösa detta problem också som allt annat !!Guden har kanske en bra lösning på problem som uppstår du kan ringa mig med dina föslag !Ha en bra dag !!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 apr 2013 karlsson

    håller me stoffe om de tre, men ja väljer sebbe,h-vete va han jobbar,till guden de kostar o ligga på topp:)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 apr 2013 Stoffe

    Angående matchen idag för A laget så var Vigge, Sebbe och Tidblad klart bäst idag.
    Ska jag behöva välja så blir det MB Vigge :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr 2013 karlsson

    hacka inte på hakka,han har varit den som imponerat mest på matcherna,ett grymt bra nyförvärv...

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2013 Roger

    alla i NIF hoppas att hakka blir kvar hos oss i nif. Har du bekymmer om detta så bry dej o hjälp till med organsiation o annat, sök inte alltid fel,

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 apr 2013 Hakka

    Hoppas på ett bra tag:) trivs med spelarna och klubben och det har jag alltid gjort förutom 2st tränare som inte kunnat något om fotboll och hålla ihop laget. Då blir det katastrof hos spelarna och klubben, gillar alla spelare och ledare i klubben till 100% . Med den tränare vi har idag i Näsum trotts sin ringa ålder så lyssnar alla på vad han har och säga och det är bara nice. Roligt att komma till träningar och matcher och sen utanför fotbollen kunna prata med alla spelare och ledare och bli behandlad med respekt från båda sidor. Ödmjukt gäng i Näsum det räcker långt:) Med vänlig hälsning, hakka

    Rapportera

    Rapportera