Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mullsjö IF P2015/2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mullsjö IF P2015/2016.
P2015/2016
Följ oss för uppdateringar
Hej alla!
Imorgon kör vi sista träningen sen blir det lite sommarlov även från fotbollen. :)
Det är många som går på fotbollsskolan och det finns ett stort önskemål på bad.
Därför tänkte vi ledare att morgondagens träning blir vid hopptornet, vi badar och har en härligt kväll tillsammans. Vi skulle dock önska att fler vuxna finns med under detta tillfälle. Kommentera gärna så vi vet att det kommer några vuxna. :) /ledarna
Jag kan vara med vid badet.
RapporteraRapportera
Super! :)
RapporteraRapportera
Jag och Emma kan vara med vid badet
RapporteraRapportera
Fantastiskt! :)
RapporteraRapportera